poniedziałek, 6 stycznia 2014

FUTRZANA KAMIZELKA - Z CZYM NOSIĆ?

Futrzane kamizelki już od dłuższego czasu stanowią jeden z moich ulubionych elementów garderoby w sezonie jesienno-zimowym. Nie ma dla mnie problemu z czym je zestawiać, bo generalnie nosiłabym je do wszystkiego :) Moim zdaniem pasują zarówno do eleganckich stylizacji jak i do tych mniej zobowiązujących. Dzisiaj zestaw sprzed kilku dni, w którym biało-szarą mega włochatą kamizelkę ubrałam do czarnej ramoneski. Reszta stylizacji to czarne jeansowe rurki i koralowa bluza oraz motocyklówki. Zestaw wygodny bo na zakupy :) A Wy lubicie futrzane kamizelki?? Z czym najchętniej je nosicie??

pozdrawiam ciepło :)











Kamizelka - Sister's Point
Ramoneska - Paris Sweewe
Bluza - SH
Jeansy rurki - Amisu, New Yorker
Motocyklówki, torebka - Allegro
Chusta, Apaszka - Sister's Point 

23 komentarze:

  1. Kamizelka? Jaka kamizelka? Gofr z bitą śmietaną odwrócił całą moją uwagę :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam futrzaną kamizelkę, ale mi siostra podkrada i nie ma widoków żebym ją odzyskała :D świetnie wyglądasz:) buty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, zapomniałam, że można futrzaka założyć na lekką kurtkę , a nie tylko pod spód:) śliczne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Asiu! Ja tez uwielbiam futrzaki, a nosze.. do wszystkiego:)
    Swietny zestaw, rozowa bluza swietnie go rozwesela:)
    No i spoznione zyczenia noworoczne - zdrowka i pomyslnosci dla Waszej Rodzinki!! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, buziaki :)

      Usuń
  5. A co powiesz na skórzane spodnie albo na legginsy? ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, ale nie w każdych wyglądam dobrze :/

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz, ja niestety nie posiadam żadnego futrzaka, ale jak patrzę na Twoją stylizację to mi się chce mieć :) Mniam , narobiłaś mi smaka na "gofera" z bitą śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za trafny komentarz. Ja również uwielbiam futrzaki. A ten z mojego dzisiejszego posta nosiłabym chętnie codziennie i tak jak piszesz do wszystkiego. Nie dość, ze grzeją, to jeszcze fajnie uzupełniają stylizację :)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    A N E T T E ...ideaforfashion

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta Twoja kamizelka :)

    ja sobie sprawiłam taką pół na pół ze sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kamizelka jest boska :) takiego gofra to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio kupiłam sobie podobnego futrzaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu super masz tego futrzaka :))ja też lubię kamizelki futrzane i nosze je podobnie jak TY na zasadzie warstw :))
    Uściski Asieńko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mam żadnej. Chyba pora to zmienić.
    Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne połączenie
    zapraszam do wspólne obserwacji:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kamizelka, mam podobną :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam futrzaki!!! I takie gofry ze śmietaną też!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...