czwartek, 20 czerwca 2013

DENKO

Hello

Zbierałam się do tego posta już od dawna i jakoś nie mogłam się zabrać. Pustych opakowań przybywało i przybywało. W końcu zaczęły wychodzić z pudełka, w którym je przechowuję, więc stwierdziłam, że już najwyższa pora na napisanie tego posta :) Zaczynamy...



Odświeżający żel pod prysznic z oliwą z oliwek i d-pantenolem MARIZA - moja recenzja TU KLIK

Kuracja naprawcza 3D do włosów suchych i zniszczonych - AVON - z tego produktu jestem bardzo zadowolona. Mała bardzo wydajna buteleczka z kosmetykiem poprawiającym kondycję włosa :) nie obciąża bez spłukiwania super :) Wystarczyła mi na ok. 9-10 miesięcy przy użyciu 3-4 razy w tygodniu. Używam już kolejną buteleczkę :)

Łagodny antyperspirant w kulce - MARIZA - otrzymałam do testów więcej na ten temat TUTAJ KLIK. Nie jestem zwolenniczką kulek, ale ten dezodorant używało mi się z przyjemnością. Nie brudził, zapewnił mi ochronę przed poceniem, przyjemnie pachniał :) Wróciłam jednak do ulubionej formy czyli sztyftu z Rexony. Jeżeli lubicie jednak kulki to mogę Wam polecić deo z Marizy.

Płyn micelarny bebeauty - Biedronka - kupiłam po przeczytaniu wielu Waszych opinii na temat tego produktu i jestem jego miłośniczką. Sprawdza się świetnie, więc został zaliczony do stałych bywalców mojej kosmetyczki :)

Gruboziarnisty piling do ciała - Avon - o tropikalnym zapachu. Jak dla mnie bardzo fajny produkt. Wygładza skórę nie podrażniając jej. Wydajny. Zapach bardzo energetyczny :) Spełnił moje oczekiwania, więc używam już kolejnego tym razem o innym zapachu :)

Korektor w sztyfcie Color trend - Avon - za takie pieniądze bardzo przyzwoity produkt. U mnie dobrze się sprawdził, używam głównie pod oczy. Wydajny, nie roluje się, nie zbiera w załamaniach. Polecam wypróbować.

Żelowa kredka do oczu Super Shock - Avon - zdecydowanie moja ulubiona kredka do oczu z Avonu. Miękka, delikatna, świetnie napigmentowana. Już przy pierwszym pociągnięciu zostawia intensywną kreskę. Minusem dla Was może być to, że z uwagi na swoją miękkość szybko się zużywa, ale mnie to nie przeszkadza, bo uważam że jest rewelacyjna :)

Odświeżający żel do oczyszczania twarzy - Avon solutions - bardzo lubię ten produkt. Jest on moim stałym bywalcem. Fajnie się pieni, dobrze oczyszcza skórę z makijażu, nie przesusza jej. Na pewno jeszcze kupię :)


Krem wygładzający do pielęgnacji rąk i paznokci, Cytryna - Mariza - moja recenzja TU KLIK

Żel-krem - Avon, Anew, Aqua Youth - krem rewelacyjnie nawilża. Ja stosowałam go na noc. Niestety dla mnie zostawiał tłusty film na skórze a ja tego akurat nie lubię. Więc mimo doskonale nawilżonej skóry do niego nie wrócę :(

Mineralny podkład sypki - Avon - Kolejny mój ulubieniec zwłaszcza latem. Delikatny podkład wygładzający cerę. Bardzo wydajny, nawet przy codziennym stosowaniu nie byłam go w stanie zużyć przed upływem terminu, więc jak dla mnie mogły by być mniejsze opakowania. Po za tym dla mnie super, na pewno kupię.



Avon - lakier do włosów - do samego lakieru nie mam zastrzeżeń. Miałam dwa takie produkty i dwa razy ten sam problem czyli psujący się dozownik, co uniemożliwiało wykorzystanie całego lakieru. Ok. pół opakowania do kosza :( niestety, ale już nie kupię.

Szampon przeciwłupieżowy z odżywką HEAD&SHOULDERS. Pisałam już o nim przy okazji innych denkowych postów. Ten rodzaj akurat mi się nie sprawdził bardzo kiepska wydajność. Na pewno kupię ale inny rodzaj :)

Żel pod prysznic - Avon Senses - o tych żelach też już było. BArdzo je lubię więc pewnie jeszcze nie raz się pojawią. Zapach Blissful bardzo mi się spodobał :)


pozdrówki dla wytrwałych :)


11 komentarzy:

  1. jesteś kolejną osobą zachwyconą płynem miceralnym z biedronki :) skusiłabym się ale mają go chyba wycofać jeśli już tego nie zrobili..chyba że mam zle informacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm byłoby szkoda :( ja kupiłam kilka w zapasie,ale i tak byłoby szkoda, no i ciekawe dlaczego by go wycofywali :/

      Usuń
  2. niezłe zużycie Asiu :) tez słyszałam , że ten płynik maja wycofać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. juz kolejna osoba tak chwali ten płyn z biedronki, musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ spore denko! i nic z niego nie miałam :D Ja zrobię w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci się uzbierało :D ja uwielbiam z avonu linie sunset :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne kosmetyki chetnie wyprobuje
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. większości z tych kosmetyków nie znałam, ale zainteresowała mnie ta żelowa kredka do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie micel z Biedronki też został stałym bywalcem, a scruby z Avonu uwielbiam! Mają niesamowite zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...