poniedziałek, 17 czerwca 2013

KORONKOWO I ZE SKÓRĄ

Hello

Piękny upalny dzień... Stylizacja prosta. Dwie bokserki koronkowa i gładka w połączeniu ze spódniczką z eko skóry szpilki i zestaw gotowy. Męczą mnie dolegliwości uszno-gardłowe dzieciaczki mi coś sprzedały :/ Zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam się relaksować i kurować :)

Buziaczki

ps. zapraszam Was również na mój profil na Facebooku, gdzie możecie podglądać niepublikowane na blogu treści i zdjęcia :)












Bokserki - Sisters Point i H&M
Spódnica i szpilki - Allegro
Torebka - David Jones
Okulary - FIRMOO



18 komentarzy:

  1. Piękne koronki i cudna spódniczka Asiu ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Diabelnie ładne połączenie;aż chce się zaśpiewać za Modern Talking "Sexy sexy lady " ;-);fason spódniczki przeuroczy ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Asiu! Ślicznie wyglądasz! Relaksuj i zdrowiej szybko, pogoda tak ładna, szkoda chorować:)
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane połączenie kolorystyczne, spódnica w ogóle jest super!

    U mnie małe rozdanie, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega! spódniczka jest piękna świetnie współgra z tą koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica. Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna spódniczka! I idealnie połączona z bluzeczką ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem najbardziej zachwycona figurą:) Ale strój rewelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, ale moja figura posiada wiele niedoskonałości :)

      Usuń
  10. ... ale Ci się tego uzbierało!
    Rewelacyjne połączenie, zachwyciło mnie wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...