poniedziałek, 12 listopada 2012

ŻYJ KOLOROWO :)

Hej!!

Wczoraj był u mnie piękny dzień. Świeciło słońce, było bardzo ciepło (16 stopni). Jak dla mnie to taka jesień mogłaby trwać całą zimę. Ale żeby nie było za miło to dzisiaj znów przywitał nas ponury poranek z deszczem, wiatrem brrr. Najlepiej byłoby zakopać się pod kołderką i poczekać na te słoneczne dni, tym bardziej, że przeziębienie przyszło i do mnie. A wirusy paskudne nie chcą się odczepić. Tak, że z dziećmi kaszlę  i ja :( Obłęd w ciapki. Dlatego na poprawę humoru wczorajsze zdjęcia pełne koloru :) Kolory zawsze dodają dobrej energii. A Wam jak podoba się ten zestaw??

pozdrawiam ciepło 








Futrzana kamizelka - 
Sweter - Sisters Point
Spódniczka - Allegro
Rajstopy - Gatta
Botki - Reserved
Torebka - Allegro
Bransoletka - Reserved
Komin - Allegro
Pasek - SH
Okulary - Avon

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :) Piękny zestaw i bardzo ciekawy komin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buciki!
    Całość ma piękne kolory, fantastyczny look;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy zestaw :))Śliczne buty :)Dziękuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ozdoba szyi :) kolory cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za komentarze. Mam nadzieję, że ciepłe kolory i Wam poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...