sobota, 10 listopada 2012

W OCZEKIWANIU NA GOŚCI :)

Cześć!!

Dziś urodziny mojego męża :) Wielkiej imprezy w tym roku nie planujemy, bo dzieciaki przeziębione i jakoś nie mamy na to  siły. Tak więc w tym roku czeka nas niewielkie spotkanie w gronie najbliższych :) Czekając na gości postanowiłam pokazać Wam co wybrałam na tą okazję. Jest to dzisiaj sukienka Mohito. Kupiłam ją jeszcze na letnich wyprzedażach. Jakoś nie mogłam się doczekać cieplejszych dni i postanowiłam ubrać ją dzisiaj :) Dzwonek do drzwi :) Zostawiam Was ze zdjęciami i pozdrawiam ciepło...






12 komentarzy:

  1. śliczna sukienka :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanej imprezy, a mąż pewnie pęka z dumy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezka udała się ok, dziękuję a czy mąż pęka z dumy?? mam nadzieję!!!

      Usuń
  3. Sukienka jest śliczna. Ja tylko założyłabym rajstopy na matowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też chciałam matowe, niestety w domu nie miałam a nie było już czasu skoczyć do sklepu :)

      Usuń
  4. ślicznie wyglądsz ;) piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie! świetnie dobrane kolory, zestaw idealnie pasuje na takie okazje!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka sliczna, a dodatki dobrałaś idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest przepiękna! Ładnie się komponuje z torebeczką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna sukienka;)

    pozdrawiam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...