sobota, 17 listopada 2012

NABITA ĆWIEKAMI

Hello

Dzisiaj krótki post, bo kaszel nadal nie daje mi spokoju :( Leżę cały dzień w łóżku, więc postanowiłam pokazać Wam foteczki zestawu z koszulą z poprzedniego posta. Połączyłam ją z jeansowymi legginsami jako dodatki shopper i botki również nabite ćwiekami. Zestaw prosty, szybki i wygodny :) Co o nim sądzicie??

pozdrawiam ciepło







Koszula - b.young + DIY
Legginsy - Reserved
Pasek - Atmosphere/Primark
Botki - Reserved
Torba - Allegro

Odwiedź mnie również na FACEBOOK-u 

20 komentarzy:

  1. świetnie, ćwieki to najbardziej trafiony hit tego i poprzedniego sezonu! wyglądasz rewelacyjnie!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam to i w przyszłym sezonie będą hitem :)

      Usuń
  2. Koszula świetnie wygląda, a torba też super ..przydałaby mi się oj przydała ...hahha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula bardzo fajna, ma przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i "nabita ćwiekami", ale ze smakiem i klasą!

    OdpowiedzUsuń
  5. torba! szał na ćwieki również mi nie przechodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj koszula jest mega :) bardzo udana stylizacja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze, cieszę się, że podobają Wam się moje pomysły :) A torba cóż ostatnio należy do moich ulubienic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna koszula ;)

    Lakier to Bell french, jest w zakładce lakiery, pierwszy na przedostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Wow koszula i torebeczka są piękne! ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie, bardzo podoba mi się koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest!:)

    Zapraszam na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie przerobiłaś tę bluzkę! Ostatnio też bawiłam się z ćwiekami i jest to genialny sposób na podrasowanie ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten zestaw :) a torba jest świetna! :) pozdrawiam i wracaj do zdrowia ! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...