niedziela, 25 listopada 2012

FIRMOO

Hello

Od jakiegoś czasu mam nową małą "pasję" - kolekcjonowanie okularów przeciwsłonecznych. Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że okulary przeciwsłoneczne nie są dla mnie, choć bardzo mi się podobały. Nie mogłam ich nosić, bolała mnie od razu głowa. Nie wiem co się zmieniło (może jakość szkieł lub kwestia przyzwyczajenia), ale ostatnio nie rozstaję się z okularami na krok.     Nadrabiając wieloletnie zaległości kupuję modele, które podobały mi się od zawsze. Dlatego też z ogromną przyjemnością skorzystałam z oferty Firmoo ( międzynarodowy, optyczny sklep internetowy) i wybrałam z szerokiej gamy okularów model przeciwsłoneczny. W zestawie z okularami otrzymałam etui, sakiewkę, ściereczkę do czyszczenia i mini zestaw majsterkowicza na wszelki wypadek. Współpraca z tą firmą to czysta przyjemność. Miły, bardzo szybki kontakt, i co najważniejsze ekspresowa dostawa. Okulary były u mnie w ciągu 4 dni od zamówienia. Więcej informacji na temat firmy oraz jej oferty znajdziecie TU
Fajne w ich ofercie jest to, że są tam okulary dla każdego: korekcyjne, zerówki oraz przeciwsłoneczne.

Model, który wybrałam można znaleźć TU. Występuje on jeszcze w dwóch innych kolorach.

No to pora na kilka foteczek :)















Teraz trwa fajna promocja polegająca na tym, że pierwszą parę okularów zamawiacie za darmo pokrywając jedynie koszty przesyłki. Więcej informacji na temat promocji TU

Warto skorzystać, bo okulary dzisiaj to nie tylko przykra konieczność, ale często modny dodatek. Ja jestem zadowolona :)

Pozdrawiam cieplutko



Ramoneska - Sweewe Paris
Sweter - Sisters Point
Legginsy - Reserved
Botki, torba - Allegro
Okulary - Firmoo
Komin - Allegro
Rękawiczki - prezent

PRZYPOMINAM O ROZDANIU BRAKUJE TYLKO 8 OBSERWATORÓW.
JAK OSIĄGNIEMY 30 BĘDZIE ROZDANIE

26 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, taki na luzie. Okulary niezłe :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zestaw idealny na rodzinny spacer :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Super luzny zestaw, kurteczka świetna :)))Okulary bardzo fajne i idealnie dopełniają stylizację :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro zestaw sprawdził się na spacerze, wiadomo, że jest wygodny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Torebeczka jest prześliczna, buciki również bardzo fajne
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne okulary, ja też bardzo lubię okulary przeciwsłoneczne.
    Jednak najbardziej podoba mi się Twój komin. Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też uwielbiam ten komin jest cieplutki i milutki :)

      Usuń
  6. też napisali do mnie, teraz czekam na okularki :))
    Bardzo podobają mi się Twoje leginsy i piesek :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam okulary słoneczne i noszę je cały rok:) Twoje są świetne :) masz bardzo fajny komin :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te okulary! Komina zazdroszczę! Torebka i sweter też bardzo mi się podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam wszystkim bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez dostałam od Firmoo za darmo okulary ( wybrałam zerówki) a teraz w ramach współpracy z ta firmą zapraszam do mnie na giveaway , do wygrania 20$ na dowolną parę okularów :D http://anitolw-asiolw.blogspot.com/2012/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie grający ze sobą zestaw, pozytywnie :)

    Zapraszam do siebie jeżeli masz ochotę :

    thisismyrealstyle.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. lookin good girl!
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne te twoje okularki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary świetne, dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Botki i torebka przypadły mi najbardziej do gustu ! Zazdroszczę !;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście bardzo dzięki za wszystkie komentarze :) miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna torba i botki :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw swietny, tylko spojrzałam na datę i się przeraziłam, że umierałąś z zimna... Ja jestem potwornym zmarzlakiem... Zimą tylko pikowany płaszcz do kolan... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zmarzluchem i zawsze opatulam się po uszy, ale wtedy było wyjątkowo ciepło inaczej bym się nie odważyła :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...