piątek, 2 listopada 2012

DWA WCIELENIA FUTRZANEGO KOŁNIERZA

Cześć!!!

Na początku chciałam podziękować wszystkim Dziewczynom i Kobietkom obserwującym i komentującym moje wpisy . Jesteście wspaniałe, bardzo mnie ucieszyły Wasze miłe słowa. Cieszę się, że moje stylizacje przypadają Wam do gustu. Wiele z Was podkreśla, że pokazuję tu proste, codzienne zestawy. I takie też było moje założenie przy tworzeniu tego bloga. Chcę się z Wami dzielić tym co  naprawdę dzieje się w moim życiu a co za tym idzie pokazywać ubrania, które faktycznie miałam na sobie w ostatnim czasie. Nie zależy mi na tym aby pokazywać piękne wymuskane stroje i fryzury, zrobione specjalnie do zdjęcia to nie w moim stylu to już nie byłabym ja :) Nad jednym chciałabym popracować nad jakością zdjęć ale z tym może być ciężko :(
Dzisiaj stój, który wybrałam na spotkanie rodzinne. Patrząc na zdjęcia wydaje mi się troszkę babciny, ale cóż jaka okazja taka stylizacja :) Tworząc ten zestaw wygrzebałam z szafy futerkowy kołnierz, który zakupiłam dobrych kilka lat temu i tak  sobie czekał na swoją kolej. Na zdjęciach dwa sposoby na jakie go wykorzystałam za jednym zamachem :) Aż się sobie dziwię dlaczego wcześniej go nie nosiłam. Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego wieczoru :)







Bluzka - Allegro
Sweterek - SH
Kołnierz - 
Spódnica - 
Płaszcz - Reserved
Torebka - Orsay
Bransoletka perły -Avon
Rajstopy - Gatta
Kozaki - Allegro

4 komentarze:

  1. oba sposoby są świetne, wyglądasz jak prawdziwa dama :) kołnierz pasuje kolorystycznie do płaszczyka. zestaw bardzo, bardzo przypadł mi do gustu, sama chętnie bym go założyła :)

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki szalik musi być mega cieplusi! Zazdroszczę:) Wyglądasz bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...