niedziela, 4 listopada 2012

RÓŻOWY SHOPPER

Hello!!

Dzisiejszy post z troszkę luźniejszym zestawem. Takie ubrania uwielbiam nosić na co dzień. Dzisiaj połączyłam sweterkową szarą sukienkę z legginsami i ciepła kurtką. W roli dodatku wystąpił mój ulubiony szalik związany za końce, dzięki temu w roli komina. No i na końcu shopper bag, którą nie dawno zakupiłam. Nosiłam się już z tym zakupem mniej więcej od roku, ale jakoś zawsze coś wypadało. Tym razem ciekawy fuksjowy kolor mnie przekonał i torebka w stylu shopper dołączyła do mojej kolekcji :)))







Kurtka - Zara
Sukienka - Zara
Buty - Nike
Szalik - Orsay
Torebka - Allegro
Legginsy  - Gatta



Troszkę z innej beczki chciałam Was zapytać o sposoby na przetrwanie ciężkiego okresu zapuszczania włosów. Ja jeszcze nie tak dawno miałam włosy obcięte na jeża w kolorze jasnego blondu :) Jednak po 2 latach noszenia krótkich fryzur postanowiłam zapuścić włosy i chyba teraz mam najgorszy etap kiedy nie są oni ani długie ani krótkie takie nijakie. Testuję więc wszelkiego rodzaju rozwiązania opaski, zaplatanie, spineczki włącznie z dopinanymi włosami :) Macie dla mnie jakieś rady bo pomału kończą mi się pomysły :(

pozdrawiam Was ciepło  

8 komentarzy:

  1. przepiękny! Naprawdę oryginalny kolor, nie widzialam jeszcze różowego shoppera :)

    Pozdrawiam cieplutko! :*
    C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam ten kolor Shoppera to stwierdziłam, że nie ma na co czekać i ta torebka musi być moja :)

      Usuń
  2. świetny zestaw, wesoły różowy akcent! bardzo mi się podoba ;D

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna propozycja. Kolor torebki genialny. Ja nie mam metody na przetrwanie okresu zapuszczania włosów. Jak noszę krótkie to mam wrażenie, że cały czas muszę je podcinać, a jak chcę dłuższe, to znowu wydaje mi się , że wcale nie rosną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi włosami to mam podobnie, jak są krótkie to co tydzień bym latała do fryzjera bo mam wrażenie że już urosły i źle się układają:) ale teraz się zawzięłam i zapuszczam do skutku :) mam nadzieję, że wytrwałość mnie nie opuści

      Usuń
  4. Ja ostatnio bardzo często podobnie się ubieram :D Bo nie mam czasu na strojenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. torba piekna :) daje fajny akcent w stroju :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...