piątek, 23 listopada 2012

I LOVE FRIDAYS

Cześć!!!

Ach co to był za tydzień... cały czas pod górkę. Na szczęście dzisiaj już piątek. Mój ulubiony dzień tygodnia. Dzisiaj post bez stylizacji, bo nie składało się żeby zrobić zdjęcia i jakoś nie miałam do tego głowy. Ale chciałabym Wam napisać troszkę co będzie się działo w najbliższym czasie na blogu i tym samym zachęcić Was do odwiedzania mojej stronki :) Wczoraj wieczorem siedziałam przy komputerku obmyślając plany na najbliższy czas, a w myśleniu pomagały mi przepyszne, własnoręcznie robione gofry i szklanka gorącej herbatki z cytrynką. Wyglądało to mniej więcej tak:




W najbliższym czasie na blogu pojawi się post o modzie na okulary nie tylko dla tych co nosić je muszą :) 
Planujemy wypad za miasto w weekend, więc liczę na to, że uda się w końcu pstryknąć jakieś foteczki. 
Będzie też o nowościach kosmetycznych u mnie, być może zainteresują Was jakieś produkty a to z kolei zachęci mnie do przedstawienia Wam mojej opinii na ich temat. Nie miałam jeszcze tego typu posta na moim blogu więc myślę, że byłaby to jakaś odmiana. 
Pojawi się na stronce również zakładka wyprzedażowa. Będziecie tam mogły znaleźć rzeczy z mojej szafy, których już nie używam. Na pierwszy rzut pójdą torebki :) 
I to chyba w skrócie wszystko co wczoraj wymyśliłam. Zbieram teraz siły i mobilizację, żeby wszystkie te plany zrealizować.

Przygotowuję również pierwsze u mnie ROZDANIE, gdy liczba obserwatorów osiągnie 30 osób. Brakuje tylko 10 więc zachęcam do dołączenia się do tego miłego grona:)

Możecie również odwiedzać mnie na FACEBOOK-u


Pozdrawiam Was ciepło

12 komentarzy:

  1. Dodaję do obserwowanych , liczę na rewanż :)
    Widzę zwolenniczkę HP :) też mam ale inny model :)
    A gofra chowaj bo Ci zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mam ochote na gofra! :) jeszcze z owocami do tego. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm gofry ^^
    Czekam , czekam ; ))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    http://everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gooofer :d

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na zakupy do takich sklepów jak H&M, Cropp, New Yorker czy Reserved :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. oddawaj gofra...wrr...:)))
    czekam na te torebeczki:)
    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mi kochana ochoty na gofry narobiłaś :)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zainspirowałaś mnie, chyba zrobię dzisiaj gofry!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...