czwartek, 15 listopada 2012

DIY - ZABAWA Z ĆWIEKAMI

Cześć!!!

Od dłuższego czasu podobają mi się koszule, których kołnierze nabite są ćwiekami lub w podobny sposób są ozdobione koralikami, cekinami itp. Miałam w swoich obserwowanych aukcjach na Allegro kilka takich modeli. Ceny jednak troszkę mnie odstraszały i zrobiły to na tyle skutecznie, że zrezygnowałam z tego zakupu. Nie zrezygnowałam jednak z chęci posiadania takiej koszuli dlatego postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. Nigdy nie przepadałam za przerabianiem ubrań ponieważ nie mam do tego ani daru ani serca :) Tym razem postanowiłam spróbować. Zakupiłam za kilka złotych paczkę złotych ćwieków i w ruch poszła koralowa koszula prezentowana jakiś czas temu w nowościach. Wybrałam ćwieki do przyszywania na wszelki wypadek gdyby coś poszło nie tak lub gdy za jakiś czas znudzi mi się to rozwiązanie to bez większych szkód dla materiału będzie można się ich pozbyć :) Poniżej koszula przed i po metamorfozie :)





Koszula - b. joung


Koszula ma przy rękawach i dekolcie złote guziki. Myślę, że całość fajnie się komponuje. A Wy co sądzicie??


Już wkrótce stylizacja z wykorzystaniem koszuli :)


ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE ALLEGRO

16 komentarzy:

  1. Efekt końcowy genialny!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt i cudna koszula :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt i cudna koszula :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam komentarze mi się zdublowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula sama w sobie bardzo ładna, ale zdecydowanie lepiej wygląda z ćwiekami, które dopełniają całości! Czekam na stylizacje z nią ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że świetnie wygląda. O niebo lepiej! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No super! Ciekawsza jest;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam dziękuję :) też mi się wydaje, że koszula po zmianie nabrała wyrazu, choć zdjęcia nie oddają jej rzeczywistego koloru...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super koszula! Z tymi ćwiekami to już w ogóle cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna oszula<3 Zapraszam do mnie na nowy post http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/11/the-housewarming-party.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, efekt jest powalajacy, zwykła koszula zmieniła się nie do poznania! Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...