wtorek, 20 listopada 2012

5 PM

Hello


Dzisiaj stylizacja, którą wybrałam na niedzielne, popołudniowe spotkanie z rodziną. Jak już pewnie zauważyłyście lubię proste zestawy, ale musi być kolorowo :) jakoś mam słabość do kolorów. Tym razem połączyłam delikatną, jasną spódniczkę z kobaltowym sweterkiem - uwielbiam jego kolor jest mega nasycony. Całości dopełnił różowy pasek i kolia z perełek. Co sądzicie o tym zestawie??









Futerko - Zara
Sweterek - Vila
Spódniczka - nn Allegro
Pasek - SH
Torebka - Allegro
Botki - Reserved
Naszyjnik - Allegro
Bransoletka - Avon
Rajstopy - Gatta


ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA JAK UZBIERA SIĘ 30 OSÓB PRZYGOTUJĘ ROZDANIE :)

POZDRAWIAM


31 komentarzy:

  1. torebka jest świetna :)

    zapraszam do siebie i do obserwowania www.365dayswithfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw ...sweterek ma cudny kolorek, a kołnierzy jest jak biżuteria :)))Fajnie i zgrabnie ;))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk bardo dobrze pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołnierzyk idealnie dopełnia całość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kołnierzyk<3
    aktualnie oczekuję na przesyłkę z takim samym:)
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny zestaw, najbardziej podoba mi się ten kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kołnierzyk jest rewelacyjny... po prostu perfekcyjny... i do tego super futerko:)


    w wolnej chwili będzie mi bardzo miło gościć cię na moim blogu :) zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit, specially the sweater with the collar and the coat! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za komentarze, jak wypatrzyłam ten kołnierzyk to stwierdziłam, że muszę go mieć :) cieszę się, że przypadł Wam do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you so much!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
    Hope you have a wonderful day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik przepiękny- właśnie się zastanawiam nad jego kupnem :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci tego futerka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! ; )
    Kocham futra w panterkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci, ja mam dziecinną buzinkę i niestety ale futra do mnie nie pasują, a Tu wyglądasz super, detale w ciuszkach są świetne
    :)

    pozdrowienia.
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne to futerko, idealnie komponuje się z chabrowym! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek w połączeniu z kołnierzykiem i paskiem wygląda idealnie! Do tego cudne futerko;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne futerko! również zwróciło moją uwagę ostatnio na zakupach! świetne połączenie, uwielbiam ten odzień niebieskiego. Indygo.. jest obłędny jeśli chodzi o zestawienie z perełkowym kołnierzykiem w Twoim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja. ^^
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Futerko cudowne, piękne i co tam jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Śliczny naszyjnik i torebeczka
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurcze ale futrzak oj przydałby sie do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I futrzak i kołnierzyk cudo !!!!
    Świetny kobalt;) ostatnimi czasy tez zagościł w mojej garderobie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna stylizacja, sweterek śliczny;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam mocne rajstopy do jasnych, słodkich spódniczek. Klasa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...