niedziela, 17 września 2017

Sukienka maxi

Zeszły weekend w przeciwieństwie do obecnego rozpieszczał iście letnią pogodą. Skorzystałam że sprzyjających okoliczności i na spotkanie rodzinne ubrałam sukienkę maxi, która niestety w wakacje nie miała okazji ujrzeć światła dziennego. Aby stylizacja nie miała zbyt weselnego charakteru do sukienki dobrałam krótką ramoneskę. Całości dopełniły sandałki i torebka z biedronki 😉 Jak Wam się podoba?











Sukienka - bon prix
Ramoneska - vila
Torebka, sandały - biedronka
Okulary - Armani



8 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj też maxi. Lubię tą długość :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest prześliczna, pięknie się w nie prezentujesz, róż Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny pomysł na stworzenie tego kompletu, stworzył bardzo przyjemny komplet. Ja bym dodała tutaj czułenka https://zoio.pl/obuwie/czolenka-na-koturnie , coś w takim stylu. Będzie kobieco i bardzo zmysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sukienki maxi! Wydaje mi się, że jest to całkiem dobra opcja na wszelkie imprezy i inne uroczystości. Fajnym dodatkiem są buty, które masz na sobie, jednak dobrą opcją w tym przypadku mogłyby być tez szpilki takie jak te: https://sosimply.pl/buty/buty-szpilki-sandaly-klapki. Wówczas sukienka oraz całokształt będzie idealny! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...