piątek, 7 października 2016

BORDOWE BOTKI W JESIENNEJ STYLIZACJI

Dzisiaj szybki post. Padam na twarz. Zaliczyliśmy wizytę u alergologa z młodym. Na szczęście testy nie wykazały alergii ani na koty ani na psy. Przy naszej gromadce (4 koty i dwa psy) kamień spadł mi z serca :D Co do stylizacji to dzisiaj postawiłam na prostotę. Granatowe jeansy uzupełnił ciepły biały sweter i barankowy kardigan/płaszczyk. Trochę koloru wprowadziły bordowe botki i zamotka, która towarzyszy mi już od lat ;) Co sądzicie o takiej propozycji na jesienną stylizację? Miłego weekendu Kochani :* ja tymczasem zmykam do pracy...







Jeansy - H&M %
Sweter - Zara sh
Botki, płaszczyk, torebka - nn allegro
okulary korekcyjne - In Style

9 komentarzy:

  1. cały zestaw jest naprawdę swietny, zwłaszcza na te chłodniejsze dni, ale najbardziej do gustu przypadły mi buty ;) mają przepiękny kolor, taki jaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne botki, uwielbiam bordo szczególnie jesienią. Sweterek wygląda na bardzo cieplutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten sweterek i botki :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne botki ! Cudowny kolor ! Torebka <3
    Uffff, gdyby młody miał alergie na sierść to by była jawna niesprawiedliwość. Potarmoś ode mnie całą swoją futrzaną gromadkę :)
    Buziaki, Asiu :)
    ps
    Moschi dostaje olej ( nie znosi go ale musi ) i juz sie tak nie szkuci :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...