niedziela, 14 lutego 2016

WALENTYNKOWE ZAKUPY KOSMETYCZNE

Zakupy na walentynki? Czemu nie :) Dzisiaj mam dla Was porcję nowości kosmetycznych. Ciekawa jestem czy używacie któregoś z tych produktów. Koniecznie napiszcie mi swoje opinie o nich. Jeśli chciałybyście recenzję któregoś z produktów koniecznie również takie info zostawcie w komentarzu :)

No to zaczynamy :)

Zakupy robiłam w sklepie kosmetykomania możecie zapoznać się z ofertą sklepu ===> TUKLIK



Na pierwszy rzut gumki do włosów INVISI Bobble. Natrafiłam na nie przeglądając ofertę sklepu - wcześniej o nich nie słyszałam. Zaciekawiły mnie więc postanowiłam zamówić. Nosiłam wczoraj przez cały dzień i powiem szczerze nie urzekła mnie ta historia :/ Może przy bliższym poznaniu bardziej się polubimy :)


Mix korektorów kamuflujących HEAN. Do tej pory używałam kamuflażu z ARTDECO więc ciekawa jestem jak spisze się ten zestaw.


Metaliczny cień Makeup Revolution. Niedawno kupiłam dwie paletki cieni MR Iconic2 i Iconic 3 i jestem nimi zachwycona. Uwielbiam metaliczny akcent na środku górnej powieki i mam nadzieję, że ten cień spełni moje oczekiwania :)



Puder bambusowy HEAN


Pędzel HAKURO 74 do blendowania cieni. Kilka lat temu zaopatrzyłam się w bazę pędzli HAKURO i nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na te pędzle. Więc tu jestem spokojna - na pewno i ten będzie super. 


Wszystkie powyższe kosmetyki możecie kupić TU KLIK


Po raz ostatni chciałabym Wam jeszcze przypomnieć o rozdaniu. 
Na Wasze zgłoszenia czekam dzisiaj do 23.59 :)

MOŻECIE ZGŁASZAĆ SIĘ TU KLIK

A DO WYGRANIA PONIŻSZY ZESTAW



5 komentarzy:

  1. Świetny zakup!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. same ciekawe rzeczy! ;) chętnie przeczytałabym recenzję tych korektorów ;)

    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mix korektorów kamuflujących HEAN, muszę w takim razie spróbować, wyglądają przekonująco :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na
    Mix korektorów kamuflujących HEAN

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę fajne propozycje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...