czwartek, 7 sierpnia 2014

BLUZKA W ŁABĘDZIE

Bluzka w łabędzie, która dzisiaj stanowi kluczowy punkt stylizacji ma dla mnie dodatkowe symboliczne znaczenie. Moja córa w przyszłym tygodniu pierwszy raz wyjeżdża na obóz wakacyjny. Muszę przyznać, że jestem pełna obaw przecież ona taka mała... Czy dla matki dzieci będą kiedyś duże? Przecież ona ma już 7,5 roku. Jak sobie przypomnę ile rzeczy ja w jej wieku już robiłam sama a na które ciężko mi jej teraz pozwolić... eh te rodzicielskie dylematy. Wiem, że na pewno doskonale sobie poradzi, ale chcąc nie chcąc martwię się. W weekend czeka mnie pakowanie walizki dla niej i to dopiero będzie wyzwanie. Szczerze mówiąc nie cierpię pakowania bo nigdy nie jestem pewna czy już na pewno wszystko spakowane :/ Ale nie mam wyjścia nikt za mnie tego nie zrobi :/ Kochani trzymajcie kciuki, żeby poszło sprawnie. Jeśli macie jakieś sugestie co na pewno przydaje się dzieciakom na kolonii piszcie koniecznie w komentarzach :)

Wracając do stylizacji do legginsy połączyłam z lekką bluzeczką w łabędzie. Jeden z moich ostatnich zakupów w sh. Wygodne sandałki i pojemna torebka. Idealny zestaw na co dzień :)









Bluzka - TU - sh
Legginsy - Bershka
Okulary - Seen
Sandałki - George
Torebka - David Jones
Bransoletka - by Dziubeka


ZNAJDŹ MNIE NA


25 komentarzy:

  1. bardzo ładna bluzeczka :) spokojnie, córeczka na pewno będzie pod doskonałą opieką, gdzie spędzi cudowny okres wakacji :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa otuchy tego się trzymam :)

      Usuń
  2. Rozumiem Twoje obawy, również bym odczuwała niepokój, ale na pewno będzie wszystko ok. A na ile córka wyjeżdża - tydzień?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka :) A co do córki proszę się nie obawiać! Jestem pewna, że sobie poradzi. Dzięki Pani poście zrozumiałam też czego rodzice mają tyle obaw kiedy ich 14-letnia córka mówi, że chce jechać na koncerty do innych miast hehe :D

    Pozdrawiam!
    http://macblooulive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak myślę, że obawy nie są obce każdemu rodzicowi :) Zresztą Kochana najlepiej sama to zrozumiesz jak będziesz miała własne dzieci. Gdy ja byłam nastolatką też mówiłam o co Wam chodzi poradzę sobie (do rodziców) a teraz odkąd mam dzieci zupełnie inaczej na to wszystko patrzę :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. ale piękna jest ta bluzeczka, legginsy dodały jej delikatności i zaakcentowały ją ;)
    Rozumiem Twoje obawy, myślę, że z każdym kolejnym wyjazdem będą maleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :* Oby tak było jak piszesz :) pozdrawiam cieplutko, buziaki

      Usuń
  5. Bluzka świetna!

    A co do wyjazdu to na pewno córa sobie poradzi:). Sama byłam na pierwszych koloniach mając niecałe 7 lat i to na 3 tygodnie i dobrze to wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I te obawy nigdy się nie kończą ... :) Tylko skala się zmienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo wyglądasz w tej bluzeczce :) a o córcię się nie martw :) na pewno sobie świetnie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka :)
    A obawy świetnie rozumiem - sama mam 8-latka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw się mamuśka, mała na pewno sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie obawy tworzyszą nam zawsze jako rodzicom niezaleznie od tego czy dzieci sa małe czy już dorosłe :-) Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie obawy towarzyszą nam zawsze jako rodzicom. Niezależnie od tego czy dzieci są małe czy dorosłe :-) Będzie dobrze .

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzeczka, taka urocza ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. urocza ta bluzka, rzeczywiście klucz tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza bluzeczka, czarne łabędzie, zwiewna tkanina i baskinka - mix idealny

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj; tą bluzeczkę chętnie widziałabym w swojej szafie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wzór ;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...