środa, 28 listopada 2012

NOWOŚCI KOSMETYCZNE

Witajcie

Dzisiejszy post tak, jak zapowiadałam wcześniej będzie o nowościach jakie pojawiły się w mojej kosmetyczce. Zanim jednak zacznę je prezentować, chciałam Wam napisać, że ruszyła zakładka wyprzedażowa. Widoczna u góry strony. Znajdziecie tam rzeczy, których już nie używam, często jak nowe. W razie pytań proszę o kontakt mailowy.


PRZYPOMINAM TAKŻE O ROZDANIU BRAKUJE TYLKO 8 OBSERWATORÓW.
JAK OSIĄGNIEMY 30 BĘDZIE ROZDANIE

No to przejdźmy do sedna. Poniżej zdjęcia nowych kosmetyków, jakie u mnie ostatnio zawitały. Jeśli coś Was zainteresuje, będziecie chciały poznać opinię, na temat któregoś produktu - piszcie w komentarzach o tym, a ja postaram się przygotować odpowiedni post :)



1. SORAYA - koloryzująca baza silikonowa



2. MAKEUP  FACTORY - rozświetlacz do twarzy


3. Avon - podkład rozświetlające- antystresowy kolor NUDE
wprawdzie odcień okazał się troszkę za jasny, ale po zmieszaniu z odrobiną bazy z pkt. 1 efekt jest ok

4. Avon - żel oczyszczający



5. Avon - Cienie - Berry electric - na zdjęciach nie bardzo to widać ale kolory to jasny róż i śliwka


6. Avon - Szminka - kolor POUT - daje na ustach super naturalny odcień :)


7. Bell - lakier French - nr 002 - świetny mleczny odcień, szukałam takiego długo i udało się dzięki zaprzyjaźnionej bloggerce - dzięki Madziu :*

Pierwsze wrażenie - dobrze się rozprowadza, dobrze kryje, nie robi smug :) zobaczymy jak będzie z trwałością


8. ELF - puder wygładzający, matujący. To mój już drugi, bardzo dobrze się sprawdza


9. ELF - paletka cieni transformujących.

Bardzo jestem ich ciekawa. Z tego co na szybko sprawdziłam to ich działanie polega na tym, że zmieniają kolory cieni oraz kredek do oczu na metaliczne kolory :)


A Wy miałyście któryś z tych produktów?? Jakie są Wasze doświadczenia z nimi??

Pozdrawiam ciepło i do następnego...

8 komentarzy:

  1. ciekawie się prezentują te kosmetyki! Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka z Elfa bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytypowałam cię do zabawy/nagrody liebster award i będzie mi szalenie miło, jeśli weźmiesz w niej udział. Szczegóły na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wiem :) i to o Tobie wspominałam w poście :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam właśnie zamiar na małe zakupy od E.L.F.`a :) Czytałam różne opinie na temat tego pudru i czy czasem nie bieli on twarzy?:) Plus chciałam zapytać, czy zamawiałaś przez zagraniczną stronę, czy na naszym allegro?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja jestem z pudru zadowolona, to mój już 2. Fakt jeśli nałoży się go zbyt dużo zostaje biały ślad, ale bardzo łatwo omiata się nadmiar pędzlem. Zamawiałam na allegro :)

      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...