niedziela, 23 września 2012

SUKIENKA Z BASKINKĄ

Cześć

Jakiś czas temu zdecydowałam się na zakup sukienki z baskinką. Model ten bardzo mi się podobał jednak kupując go miałam wiele obaw. Głownie ze względu na to, iż po dwóch ciążach mój brzuch nie wrócił do dawnej formy. Bałam się, że baskinka dodatkowo go uwypukli i nie będzie to zbyt dobrze wyglądało. Duże było moje zaskoczenie i pozytywne rozczarowanie bo w sukience tej  czuję się bardzo dobrze. Mimo, iż jest ona dość dopasowana to za razem bardzo wygodna. Mój pomysł na stylizację to połączenie czarnej sukienki z kremowym sweterkiem w groszki. Jako okrycie wierzchnie wybrałam czarny płaszczyk. Strój uzupełnia torba w kolorze czerwonego wina i moje ulubione botki. Jak dla mnie te buty stanowią must have na sezon jesień-zima. A Wy co sądzicie o tym zestawieniu??

pozdrawiam ciepło










Sweterek - Mohito
Płaszczyk - Reserved
Sukienka - no name Allegro
Torebka - Reserved
Buty - Reserved
Rajstopy - Gatta
Apaszka - sh

5 komentarzy:

  1. Dzięki. Leżała u mnie w szafie od dłuższego czasu, przymierzałam się do jej odsprzedaży kilka razy, ale jakoś się nie zdecydowałam. A teraz przydaje się jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna apaszka;ale co byś powiedziała na zawiązaniu ją w taki sposób aby róg wypadł na klatce piersiowej;a końce związane pod chustką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apaszka jest dość mała, więc nie wiem czy się uda :) ale przy okazji spróbuję :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Uwielbiam baskinkę... Nie noszę ale strasznie mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...