środa, 12 września 2012

BLACK&WHITE

Witam Wszystkich serdecznie:)

Wczoraj był piękny słoneczny dzień, aż chciało się wyjść z domu i korzystać   z cudownego ciepła. 
Moja wczorajsza stylizacja BLACK&White znowu bardzo prosta i wygodna. Przyznam się, że jako mama ważne jest dla mnie aby strój był przede wszystkim wygodny:) Nie byłabym sobą jednak gdybym do tej czarno białej kolorystyki nie dodała odrobiny szaleństwa:) W tym przypadku  są to kolorowe bransoletki, które od wiosny podbiły moje serce. Zresztą zobaczcie same....
















I troszkę z innej bajki 

PRZEPIS NA BLOK CZEKOLADOWY, O KTÓRYM MOWA W POPRZEDNIM POŚCIE

Potrzebne składniki:
1) kostka masła
2) 450 g herbatników (ja dałam zwykłe i maślane)
3) 1,5 szklanki cukru, troszkę cukru waniliowego
4) 6 łyżek kakao
5) 4 szklanki mleka w proszku
6) 1,5 szklanka bakalii (ja dałam orzechy włoskie)
7) 3/4 szklanki wody

Wykon:

Składniki nr 1, 3, 4, 7 wkładamy do garnka i podgrzewamy do momentu          aż składniki się połączą. Przygotowaną masę przelewamy do miski, stopniowo dodajemy mleko w proszku cały czas miksując. Następnie dodajemy bakalie  i herbatniki (oba składniki wcześniej pokruszyłam blenderem z końcówką z nożami do siekania). Mieszamy wszystko łyżką aby dobrze masa się połączyła z suchymi składnikami. Zostaje nam już tylko przełożenie masy do formy wyłożonej papierem do pieczenia (ułatwia to wyciągnięcie bloku jak już stężeje). No i do lodówki a za kilka godzin gotowe:)

SMACZNEGO :)

3 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki;)

    I dziękuję za przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam krótkie spodenki w wersji eleganckiej, także jestem zachwycona... Ale torba mnie powaliła...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...