wtorek, 18 września 2012

BLUE SKY

Cześć

Dzisiejsze zdjęcia pokazują mój niedzielny strój, który wybrałam na spotkanie rodzinne. Na tego typu okazje                 
lubię zestawy, w których czuję się komfortowo, elegancko jednym słowem dobrze. Tym razem padło na chabrową marynarkę w połączeniu z musztardową spódniczką i klasycznym czarnym sweterkiem. A na dodatek moja ulubiona kopertówka w panterkę:) Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości - telefon nie stanął na wysokości zadania wieczorową porą :)

Nawiązując jeszcze do dobrego samopoczucia w noszonych przeze mnie rzeczach to jest to moja dewiza modowa. Jak czuję się w czymś dobrze to będę to nosić nawet jeśli jest to najdziwniejsza rzecz na świecie i nie koniecznie na aktualnym topie modowym :) Zostawiam Was z foteczkami i czekam na Wasze opinie :)

pozdrawiam



  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...