wtorek, 11 września 2012

COŚ PRZEPYSZNIE PYSZNEGO I PIĘCIOMINUTÓWKA

SMAK DZIECIŃSTWA ODNALEZIONY

Cześć!!

Szukałam tego smaku bardzo długo. Ta pyszotka byłą w mojej głowie ale nigdzie w sklepach nie można było tego dostać. Piszę o bloku czekoladowym. Moim ulubionym smakołyku z dzieciństwa. Ostatnio wyszukałam przepis i postanowiłam go zrobić. Ku mojemu zaskoczeniu wyszło przepysznie. A do tego okazało się że robi się go błyskawicznie ok. 15 minut:) Fakt trzeba później poczekać kilka godzin aby dobrze stężał w lodówce, ale wierzcie mi Kochane WARTO!!!



Jeśli byłybyście zainteresowane przepisem piszcie

A co do pięciominutówki to miałam wczoraj taki dzień zwariowany. Miałam 15 minut żeby wyjść z domu. Czyli biorąc pod uwagę kilka rzeczy przygotowujących do wyjścia to na ubranie zostało mi około 5 :) Wybrałam bardzo prosty strój, który zawsze mi się sprawdza. Nie jest to nic wyszukanego ale  dla mnie jest jakoś taki słoneczny i daje mi dobry nastrój :)) Słoneczko nas rozpieszcza teraz więc trzeba korzystać. Byle jak najdłużej była piękna słoneczna jesień.

Poniżej kilka foteczek mojego wczorajszego, bardzo wygodnego stroju











Spodnie/pastelowe jeansy - Please (SH)
Bluzka - Reserved
Sandałki - F&F
Torebka - David Jones
Naszyjnik - Avon
Bransoletka - Reserved

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Myślę ze mogłabyś wrzucic przepis na bloga;)

    Śliczny strój :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...