wtorek, 18 grudnia 2012

ZESTAW Z KOLCEM I PIERWSZE ŚWIĄTECZNE WYPIEKI

Witam Was serdecznie :)

Na początek chciałam Wam przypomnieć o moim rozdaniu, zgłosiło się mało osób, więc są duże szanse na wygraną :) Zestawik może skromny ale przygotowany dla Was od serca:)

ZAPRASZAM




Dzisiaj krótki post, bo ruszam pełną parą ze sprzątaniem ;) Tzn. tak z przymrużeniem oka bo już dawno postanowiłam sobie, że porządki nie będą górować nad świąteczną atmosferą. Staram się wszystko dobrze przygotować, ale nie za wszelką cenę. Po ostatnim razie kilka lat temu, jak mycie okien na mrozie przypłaciłam chorobą, moje okna w porze zimowej myte są tylko od środka i dostają czyste firanki :) Czy wyglądają lepiej czy gorzej? Myślę, że po pierwszym pluchowym, zimowym deszczu okna nawet najlepiej wyczyszczone z zewnątrz wyglądają tak samo :) 

Dzisiaj zestawik z niedzieli. Skórzana spódniczka plus koszula i ulubione botki. Wszystko nabite ćwiekami, bardzo lubię ten trend :) Zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam do porządków :)




Wczoraj pierwszy raz w życiu piekłam z córą świąteczne pierniczki. Nie są może najpiękniejsze, ale córcia miała mnóstwo radości a to chyba najważniejsze :)

Wyszły pyszne, robione z 2 przepisów. Pierwszy od Reni tajna receptura, drugi z zaprzyjaźnionego bloga TU PRZEPIS
Obu bardzo dziękuję za inspiracje :)


21 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Zwłaszcza spódnica - bardzo fajnie się układa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Choc ja za za cwiekami nie przepadam, ale Ty stworzylas fajny secik, kolorki w klasycznym zestawieniu, spodniczka swietna. A pierniczki wygladaj pysznie:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi narobiłaś ochoty na takie słodkości ;) ćwieki teraz są dosłownie wszędzie ;) to dobrze dla rockmanek ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do rockmanki daleko, ale czasem lubię założyć takie delikatnie podrasowane ubrania :)

      Usuń
  4. Widać tu rękę małej artystki:) A spódniczkę masz świetną:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oddała całe serce w zdobienie pierniczków :)

      pozdrawiam

      Usuń
  5. Spódnica jak marznie, uwielbiam takie ćwiki. Set jak najbradziej na tak!
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest świetna, drapieżny kolor idealnie komponuje się z ćwiekami.

    OdpowiedzUsuń
  8. I pierniczki i stylizacja wygląda imponująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny kolor koszuli...wygladasz mega rasowo:))))
    mnie tez czeka wspolne pieczenie ciasteczek:)))cora juz sie cieszy hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz w takim wydaniu :) Koszula prześwietna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie zwlaszcza bluzeczka:)))))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupelnie nie moj styl jesli chodzi o stroj ale pasuje Ci,bardzo ladnie w nim wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne ;) Zapraszam do siebie ;) charmant-noeud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw - z pazurkiem;)
    no i ciasteczka wyglądają przepysznie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, każdy jego element bardzo mi się podoba :)

    ja też okien z zewnątrz nie myłam, codziennie jest -10 stopni, więc jeszcze na głowę nie padłam :) Umyłam od wewnątrz i uprałam firanki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka sliczna ta bluzka, zestaw idealnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...