czwartek, 13 grudnia 2012

PLACUSZKI SEROWE I PROBLEMY Z FACEBOOKIEM

Hej

Czasem mam takie dni, że brak mi pomysłu na obiad, a i czasu zazwyczaj nie ma za wiele. Sięgam wtedy po przepis na przepyszne placuszki serowe, które robi się w kilka chwil. Moje małe łakomczuszki przepadają za nimi i znikają praktycznie na bieżąco w czasie smażenia :) Jemy je z czekoladą, marmoladą, dżemikiem, cukrem pudrem lub same. Ja uwielbiam je w każdej postaci :)


Jeśli chciałybyście spróbować, poniżej przepis:

1. 250 g sera białego
2. 3 jajka
3. 2 łyżki mąki
4. szczypta soli
5. łyżka cukru waniliowego (ja dodaję cukru z prawdziwą wanilią)

WYKON:
Oddzielamy żółtka, dodajemy do rozgniecionego sera. Mieszamy z mąką i cukrem aż uzyskamy gładką masę. Do tak powstałej masy dodajemy ubitą pianę z białek. Smażymy na oleju na złoty kolor, po odsączeniu na papierze podajemy wg uznania :)

SMACZNEGO!!

Kochane jeszcze z innej beczki. Potrzebuję Waszej pomocy. Problem dotyczy strony na Facebooku a polega na tym, że jak chcę dodać komentarz na innych stronach to mój avatar jest wygaszony i nie wyświetla się nazwa strony :( Wiem, że wiele z Was ma więcej doświadczenia w tych blogowo-facebookowych sprawach, więc piszcie proszę jeśli wiecie w czym tkwi problem

pozdrawiam Was ciepło

Kończąc przypominam również o moim rozdaniu, zgłosiło się mało osób, więc są duże szanse na wygraną :) Zestawik może skromny ale przygotowany dla Was od serca:)

ZAPRASZAM


CANDY DO 29.12.2012

28 komentarzy:

  1. Muszę spróbować po weekendzie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis. Ja na pewno skorzystam. Czy wystarczy utrzeć czy lepiej zemleć ser?. Jeśli chodzi o Fb to nie pomogę. " cienka " jestem w te klocki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko gniotę ser tłuczkiem do ziemniaków :)

      Usuń
  3. Oj nie!! To był wielki błąd, że weszłam na Twojego bloga! Narobiłaś mi przeogromnej ochoty na placki!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To placuszki trzeba zrobić a bloga odwiedzać :)

      Usuń
  4. aż zgłodniałam! wyglądają pysznie i teraz ja, antytalent kulinarny nabrałam na takie smaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja geniuszem kulinarnym nie jestem i zawsze wychodzą :) przepis tak prosty, że nie ma czego popsuć, tylko na patelni pilnować coby nie przypalić :D

      Usuń
  5. Fajny przepis :)
    Facebook też mi coś nie działa tak jak trzeba :(

    OdpowiedzUsuń
  6. smacznie tutaj!! Głodna się zrobiłam ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff.. a już myślałam, że tylko ja głodnieje na widok tak pysznego jedzonka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z pewnością spróbuję, bo też jestem łakomczuchem

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, uwielbiam serowe placuszki :)
    Dziękuję za odwiedzinki, zapraszam ponownie :)
    Na FB niestety nie znam się, więc nie pomogę w tej kwestii :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, serowe - że też jeszcze doczekały zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa, nie było ich już 30 sekund później :) Dzieciaczki stały za plecami i było tylko mamo już??

      Usuń
  11. lubię te placuszki ;) a co do facebooka niestety nie pomogę, bo nie wiem ;) .dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno są pyszne. Chętnie wykorzystam przepis w weekend:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam słodkości z białym serem. Placuszki wyglądają przepysznie.
    Szczególnie ten z dżemem musi być bardzo smakowity ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. normalnie zgłodniałam :) Ale bym zjadła takie placuszki, muszę wykorzystać przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie jadłam śniadania a tu takie piękności widzę!! Nie masz serca ;)Obserwuję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na śniadanko też się nadają wyśmienicie :)

      Usuń
  16. a ja przed chwilą zjadłam takie same tylko bez sera ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, sama uwielbiam racuszki i często robię moim, serowych jeszcze nie robiłam, ale spróbuję. generalnie mąkę, jajka i mleko w domu zawsze mam, dlatego zwykle takie racuszki z jabłkiem robię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, dlaczego tak się dzieje na FB...:(
    Ale jeżeli chodzi o przepis to też nie wiedziałam, że takie placki można robić z sera :P Muszę je spróbować!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Zapraszam na mój fan page: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Z okazji dzisiejszych moich urodzin organizowany jest konkurs z ciekawymi nagrodami!
    xx

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...