środa, 5 grudnia 2012

NA PRZEKÓR ZIMIE

Hejka

U mnie za oknem biało, śnieżnie a do tego świeci słońce, piękny zimowy dzień. Gdybym jeszcze nie musiała jeździć nigdzie samochodem, po śliskich drogach byłoby cudownie :)
Nie mam dla Was dzisiaj zimowej stylizacji, tylko zestaw, który wykorzystałam podczas wyjazdu weekendowego. Bardzo prosty secik skórzana spódniczka, bluzka z sercem i szpilki. Pewnie troszkę zdziwią Was okulary, ale walczyłam z zapaleniem spojówek, moje oczy nie wyglądały zbyt dobrze no i okulary były koniecznością. Wybrałam te od Firmoo, sprawdziły się rewelacyjnie. 

Jutro Mikołajki, jakich spodziewacie się prezentów?? Myślałam, że zdążymy z rozdaniem do Mikołaja, ale brakuje jeszcze 6 obserwatorów :)

Pozdrawiam Was ciepło






Spódnica, Bluzka - Allegro
Rajstopy - Gatta
Szpilki - 
Kopertówka - Apart
okulary - Firmoo

19 komentarzy:

  1. bluzka bardzo mi się podoba, świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa bluzeczka! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look ale najbardziej podoba mi się sweterek :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję. A przez chwilę zastanawiałam się czy w ogóle ją kupić :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja najbardziej mnie urzekła bluzka. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa bluzka!:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladnie :)) tak letnio! :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw,bluzka ma interesujący motyw

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka świetna, ale mnie zachwyca tło zdjęc... To tapeta, Asiu? Te niebieskie drzwi mnie rozwaliły... Boskie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była ściana z fototapetą w hotelu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...