sobota, 15 grudnia 2012

KAWA Z MLEKIEM, CZEKOLADA I MUSZTARDA :/

Hej Kochane

Na wstępie przypominam o rozdaniu, które trwa do 29 grudnia, więcej info TU.

Dzisiaj u mnie deszczowy dzień. Po śniegu nie zostało prawie nic, za to błotka i chlapy było pod dostatkiem. Nie zrażając się pogodą postanowiłam jednak zrobić kilka foteczek dzisiejszego zestawu i je Wam pokazać. Smakołyki wymienione w tytule posta to nie ulubione zestawienie smakowe ciężarnej kobiety a kolory jakie połączyłam tworząc moją stylizację :) Wykorzystałam koronkową sukienkę, która dzisiaj miała rolę spódniczki do niej musztardowy bezrękawnik, czekoladowa kurteczka z eko skóry no i moja ulubiona futrzana kamizelka.


Co sądzicie o takim połączeniu??













Kurtka - Allegro
Kamizelka - Samuel &Kevin - SH
Bezrękawnik - SH
Sukienka - SH
Kozaki - Stradivarius
Zakolanówki - Calzedonia
Rajstopy - Gatta
Parasol - Avon
Torba - David Jones
Kolczyki - Avon
Rękawiczki - Prezent


Po spacerze w tak mało przyjemnej aurze trzeba było zjeść coś przyjemnie ciepłego. Dzisiaj pizza własnej roboty :) Przed upieczeniem wyglądała tak



Chwilkę później już zarumieniona


I znikała też w ekspresowym tempie :)



Podaję Wam przepis na niezawodne ciasto do pizzy. Mnie dzisiaj wybujało ale osobiście nie przeszkadza nam czy jest grube czy cienkie, ważne że smakuje super :)


Składniki:

400 g mąki
pół szklanki wody
pół szklanki mleka
30 g drożdży
4 łyżki oleju
przyprawy wg uznania ja daję sól, pieprz, bazylia i oregano

Wyrobić ciasto i odstawić do wyrośnięcia

Moje ulubione dodatki do pizzy to salami, zielone oliwki, kukurydza :)

A Wy jaką pizzę lubicie najbardziej??

Pozdrawiam Was cieplutko

17 komentarzy:

  1. świetnie wygląda futrzak do kozaków z getrami :) i piękny masz makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne. Narobiłaś mi ochoty tą pizzą - wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanej zabawy przy pieczeniu pierników ! :))

    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniczki zrobione, Twój przepis świetny

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ooo a tej parasolki u nas nie widziałam !
    Gdzie ją dokładnie zdobyłaś ? plis odpisz na moim blogu :)
    Kolczyki mam, są świetne więc polecam dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  6. skórzana kurtka i futrzana kamizelka to mój zestaw codzienny :) Alternatywa dla puchowych kurtek :)

    P.S. u mnie śniegu z dnia na dzien co raz więcej :) Teraz też sypie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się buty i futerko, ładnie Ci w musztardowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pizza ! yummy!

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgodzę się z Tobą :) ceny są często wygórowane jeśli chodzi o biżuterię, to moim zdaniem :)

    outfit fajny, stonowane kolorki ładnie ze sobą współgrają :)
    ale najbardziej w oko wpadła mi Twoja parasolka, świetna! :)
    a pizzą to mi tak smaku narobiłaś..

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam domowa pizze:-) z papryka, salami, groszkiem... :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kozaki :) ale nabrałam ochoty na pizze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to polącznie kolorów. Niby nic, ale jakie twarzowe! Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...