wtorek, 15 lipca 2014

W RÓŻOWE GROSZKI ;)

Sukienka w grochy, która jest głównym elementem dzisiejszego zestawu to jeden z moich ostatnich łupów z sh. Nie ukrywam, że urzekła mnie od pierwszego momentu i mimo iż nie jest w idealnym stanie postanowiłam ją kupić. Kremowa kurteczka pojawiła się już na blogu TUTAJ i do tej sukienki wpasowała się idealnie. Ostatnio unikam obcasów i również tym razem postawiłam na sandałki na płaskiej podeszwie. Różowe okulary poprawiają mi humor i postrzeganie rzeczywistości ;D Kochani oglądajcie zdjęcia i piszcie co sądzicie o tej stylizacji :) Na końcu pod zdjęciami niespodzianka dla jednej osoby spośród obserwatorów bloga :)













Sukienka - Select - sh
Kurtka - Object
Sandałki - sh
torebka - Atmosphere
Okulary - allegro


Z lekkim opóźnieniem niespodzianka z okazji przekroczenia 400 obserwatorów 

wędruje do

Aneta Żyłowska


proszę o kontakt mailowy :)

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukienka, mega mi do Ciebie pasuje! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwię Ci się - mnie też urzekła i Ty w niej :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Everything you're wearing is bang on nice, Love it!! Beautiful!

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sukieneczka:) widzę , że też wybierasz sandałki na upały , a nie buty na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta sukieneczka, taka optymistyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w tej sukience.A kurteczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka,pasuje Ci taki wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny look kochana!! Uroczo!!
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam groszki, a Tobie w nich pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja urocza sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, urocza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zżera mnie zazdrość, od roku poszukuję takiej sukienki, właśnie w groszki ♥ a do tego połączenie z moimi ukochanym karmelem! To zestaw, w którym odnajduję siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...