sobota, 12 lipca 2014

SOBOTA

Sobota niewątpliwie ulubiony dzień tygodnia. Odkąd wróciłam do pracy czekam na ten dzień z niecierpliwością. Smak pysznej kawy z ekspresu, na którą w tygodniu z uwagi na towarzyszące emocje nie mogę sobie pozwolić, w sobotni poranek daje bezcenne wrażenia. Za dawnych dobrych czasów w sobotę spało się do 10-11. Teraz budzę się o 7.30 i wydaje mi się jakbym spała do południa :) Oczywiście sobota wiąże się również z nadrabianiem zaległości w obowiązkach domowych, ale to też ma swój urok. Cóż życie płynie nieubłaganie do przodu, ale fantastyczne jest to, że na różnych jego etapach co raz to inne rzeczy i momenty sprawiają nam frajdę i przyjemność :)











Bluza - Vila
Spodnie - Amisu/New Yorker
Buty - Nike Air Max


9 komentarzy:

  1. No tak:) Bardziej się docenia takie momenty niż jak się je ma na co dzień.
    Ale masz domeczek fajny! I bluzę(polubiłam się z otworami w ubraniach!:D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, pięknie! Na luzie i jednocześnie elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam sobotę, i często sprzątam po całym tygodniu, zwłaszcza kudełki po pieskach.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :) ja za to lubię niedzielę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluza, idealna na elegancko i na sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie a powiem Ci, że odkąd mam swoje mieszkanie i swoje prywatne życie to takie "sobotnie" ( bo nie zawsze to jest sobota ) dni i porządki mega mnie odstresowują i teraz jest to dla mnie taki urok, który w rzeczywistości jest obowiązkiem ale dającym mega satysfakcje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...