sobota, 26 lipca 2014

POP

Pop niby zwykły napis na sweterku a mnie tu jakieś skojarzenia przychodzą do głowy. Obserwuję blogosferę i widzę, że niektóre osoby dla popularności zrobią niemalże wszystko. Poczynając od zabaw obs za obs czy kom za kom poprzez ubieranie najbardziej hot w danym momencie rzeczy, które nie do końca do tych osób pasują aż do balansowania na tym co już inni lepsi wcześniej zrobili bo przecież może nikt się nie zorientuje, że właśnie podkradają czyjś pomysł. Sama kiedyś trafiłam na bloga gdzie tekst postu był niemalże dosłowną kopią artykułu znalezionego na popularnym portalu. Najbardziej jednak przeraża mnie fakt, że tacy ludzie otaczają mnie nie tylko w blogosferze ale i w codziennym życiu. Nie brakuje dookoła pasożytów, którzy z braku własnej wyobraźni bazują na kradzieży cudzych pomysłów, ale to dla nich nie ważne liczy się fejm, pozorne uznanie. Prędzej czy później wychodzi na jaw co tak naprawdę te osoby mają do zaoferowania. Zgodnie z tym co ściąga na ręce codziennie mi przypomina prędzej czy później zarówno negatywna jak i pozytywna energia wraca więc strzeżcie się kopiarze. Budowanie swojego wizerunku na pracy kogoś innego nie popłaca ;) I taka popularność skończy się tak prędko jak przyszła.
Mnie do wielkiej popularności daleko, ale cieszę się z tego co mam, bo wiem że osiągnęłam to swoją pracą. Może mogłam więcej - zawsze można, ale nie zawsze się składa. Wiem, wiem wymówki, ale będę pracować dalej :) Nosić supermodnie się nie będę bo do znawczyni mody mi daleko. Ale jedno jest pewne będę ubierać to co na pewno mi się podoba i w czym dobrze się czuję. Ubranie ma mi dawać radość nie fejm a jeśli do tego będzie w 100 % wygodne to dla mnie nie ma większej satysfakcji :) Dzisiejszy a w zasadzie wczorajszy outfit to zestaw w jakim ostatnio czuję się najlepiej i to nie pierwszy taki na blogu. I do znudzenia pewnie nie ostatni :)

pozdrawiam serdecznie










Sweter - Vila
Spodnie/legginsy - Bershka
Buty - Nike Air Max
Torebka - Atmosphere

11 komentarzy:

  1. Nie dodajesz sobie zbytnio z tym kopiowaniem? Zagladam tu od czasu do czasu i nie zauwazam tu materialu do kopiowania. Nie jestes gwiazda a teks niczym gwiazdorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst mówi o tym co zauważam czyli kopiowanie pomysłów z mega popularnych blogów przez inne blogerki czy blogerów. Szkoda, że takie osoby zatracają siebie dla popularności. A sytuacje wykorzystywania moich pomysłów dotyczą życia prywatnego, które poza blogowaniem posiadam. Aspiracji gwiazdorskich nie mam więc nie dokonuj nadinterpretacji jak nie musisz :)

      Usuń
  2. Mam podobne doświadczenia (w realu), wiem jak to wnerwia, jak tacy ludzie wnerwiają i najgorsze, kiedy nie zdają sobie sprawy jak beznadziejne jest, że tak działają. I bezsilność, że niewiele mozna zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety niewiele da się z tym zrobić :(

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia ! :)
    A co do napisu pop to ja mam "Queen of pop " hah i kocham ją ;] pomimo tego że jest biała xD

    dorotag-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koment za koment ... to nie pisana umowa chyba ale funkcjonuje .Nie przeszkadza mi to , jak nie mam co napisać , tak czy siak wymuszonych bzdur pisać nie będę , ale jeśli mogę coś u kogoś naskrobać i nie stwarza mi to problemu , to dlaczego nie ;)
    Kopiowanie wpisów ... to wynika zdaje się z ogromnej ilości tego co jest i to powielanie często nie wynika ze złych zamiarów.
    Wiele pojawia się wpisów sponsorowanych w tym samym czasie . Z czego to wynika wiadomo ;) ale stwarza wrażenie powielania .
    A co do tych ubrań , to zawsze noszę to co mi się podoba .Niezależnie od tego czy jest aktualnie trendy czy trochę mniej trendy .A jak to trendy uda się połączyć z podoba to tym fajniej.
    Być może w którymś momencie przyjemność zamienia się wyłącznie w pracę , no ale tak to już bywa.
    Czy jestem zbyt tolerancyjna ? o nie ! też mnie często trafia gdzieniegdzie i tu i tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że ubierasz to co Ci się podoba a niekoniecznie jest trendy ja też wyznaję tą zasadę :) Fajnie by było gdyby blogerzy nie zatracali siebie ślepo dążąc za popularnością :)

      Usuń
  5. dużo ludzi kopiuje innych a jak przychodzi co do czego to mają guzik do zaoferowania i powiedzenia :) no ale niestety tak ten świat jest skonstruowany, że takie rzeczy są i zawsze będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie pozostaje nic innego jak się z tym pogodzić :/ świata nie zmienimy :(

      Usuń
  6. Oryginalny sweterek, ale to te kolorowe AM przkuły mmoją uwagę, całość jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...