środa, 12 marca 2014

Wychodzimy na prostą...

Na wstępie chciałam wszystkim gorąco podziękować za słowa wsparcia pod ostatnim postem - bardzo wiele dla mnie znaczą :) Postaram się później odpowiedzieć na każdy Wasz komentarz. Jeśli chodzi o młodego to nie chciałabym zapeszać, ale sytuacja chyba się unormowała ucho póki co okazało się fałszywym alarmem a oko się goi. Czeka nas wprawdzie jeszcze wizyta kontrolna u okulisty ale jestem dobrej myśli :) Dzisiaj kilka wiosennych fotek zrobionych wczoraj telefonem. Zestaw złożony z rzeczy, które pojawiały się na blogu nie raz :) Brakuje torby, ale była to ta sama co w ostatnim poście. Długo zwlekałam z jej zakupem a teraz jestem nią zachwycona :) Szczerze polecam wszystkim co lubią wielkie pojemne torbiszcza ;) U mnie jak na razie piękna pogoda, ale patrzyłam na prognozy i w przyszłym tygodniu widziałam śnieg i -7 w nocy :( Mam nadzieję, że się nie sprawdzi :)

pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia







Ramoneska - Attentief
Bluzka z czaszką, zamotka - Allegro
Spodnie - Amisu, New Yorker
Sneakersy - Allegro
Okulary - Firmoo

12 komentarzy:

  1. Ale świetna bluzka! Jak to ja właśnie słyszałam, że na weekend pożegnanie zimy i od przyszłego tyg..pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie rzeczy, w których jestem zakochana po uszy i najchętniej nosiłabym je codziennie, do każdego zestawu :) świetna kurtka i zamotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne słoneczko u Ciebie! Zdrówka dla synusia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwariujemy od tych zawirowań pogody. Szczególnie, że nie wiadomo jak się ubrać i przeziębienie gotowe :(

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no i znowu ta fantastyczna "zamotka" :) co za czacha :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam duże torby ;) pięknie wyglądasz w tej chabrowej ramonesce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamotka jest świetna :) kurczę chyba muszę pomyśleć o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka genialna.. Pięknie podkresla Twoją karnację!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...