środa, 12 marca 2014

Wychodzimy na prostą...

Na wstępie chciałam wszystkim gorąco podziękować za słowa wsparcia pod ostatnim postem - bardzo wiele dla mnie znaczą :) Postaram się później odpowiedzieć na każdy Wasz komentarz. Jeśli chodzi o młodego to nie chciałabym zapeszać, ale sytuacja chyba się unormowała ucho póki co okazało się fałszywym alarmem a oko się goi. Czeka nas wprawdzie jeszcze wizyta kontrolna u okulisty ale jestem dobrej myśli :) Kończąc temat zdrowotny zapraszam Was do serwisu DROGA DO SIEBIE KLIK gdzie znajdziecie zbiór informacji dotyczących dbania o oczy, ale też opis przebiegu wizyty u okulisty. Warto wiedzieć o co można zapytać lekarza lub o jakie badania poprosić jeśli coś nas niepokoi. Z doświadczenia wiem, że lekarze nie zawsze sprawdzają wszystkie możliwości. Więc im bardziej jesteśmy świadomi jako pacjenci tym lepiej dla nas. Oczywiście nie podważając kompetencji lekarzy... Dzisiaj kilka wiosennych fotek zrobionych wczoraj telefonem. Zestaw złożony z rzeczy, które pojawiały się na blogu nie raz :) Brakuje torby, ale była to ta sama co w ostatnim poście. Długo zwlekałam z jej zakupem a teraz jestem nią zachwycona :) Szczerze polecam wszystkim co lubią wielkie pojemne torbiszcza ;) U mnie jak na razie piękna pogoda, ale patrzyłam na prognozy i w przyszłym tygodniu widziałam śnieg i -7 w nocy :( Mam nadzieję, że się nie sprawdzi :)

pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia







Ramoneska - Attentief
Bluzka z czaszką, zamotka - Allegro
Spodnie - Amisu, New Yorker
Sneakersy - Allegro
Okulary - Firmoo

12 komentarzy:

  1. Ale świetna bluzka! Jak to ja właśnie słyszałam, że na weekend pożegnanie zimy i od przyszłego tyg..pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie rzeczy, w których jestem zakochana po uszy i najchętniej nosiłabym je codziennie, do każdego zestawu :) świetna kurtka i zamotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne słoneczko u Ciebie! Zdrówka dla synusia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwariujemy od tych zawirowań pogody. Szczególnie, że nie wiadomo jak się ubrać i przeziębienie gotowe :(

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no i znowu ta fantastyczna "zamotka" :) co za czacha :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam duże torby ;) pięknie wyglądasz w tej chabrowej ramonesce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamotka jest świetna :) kurczę chyba muszę pomyśleć o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka genialna.. Pięknie podkresla Twoją karnację!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...