piątek, 28 marca 2014

CZERWONE SPODNIE I PONCZO

U mnie kilka chłodnych dni. Dni pełne spraw do pozałatwiania, stresów i obowiązków czyli samo życie. Co nas nie zabije to nas wzmocni - jak mawiają :) Czy tak jest w rzeczywistości?? Ja po takich stresujących chwilach potrzebuję czasu na wyciszenie emocji. A później faktycznie przychodzi energia do dalszego działania :) Ostatnie  dni to pogoda dziwna niby zimno, ale w kurtce zimowej za ciepło a w lekkiej kurtce znowu za zimno. Jak sobie radzicie w takich sytuacjach?? Ja jak to już wiele razy na blogu się pojawiało najczęściej posiłkuję się futrzaną kamizelką, ale dzisiaj postawiłam na coś innego... i do skórzanej ramoneski założyłam ciepłe ponczo z golfem. Sprawdziło się rewelacyjnie :)

pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia dla Was :)









Ponczo - New Look
Ramoneska - Paris Sweewe
Jeansy, torebka, bluzka, sztyblety - nn - Allegro

32 komentarze:

  1. Fajne buty ^.^

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba takie połączenie. Ja jeszcze nie schowałam zimowej kurtki; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też jeszcze nie schowałam :) Wczoraj śmigałam w zimówce to dzisiaj chciałam coś innego ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. O bardzo fajny zestaw, świetne poncho

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY ZESTAW, MI SZCZEGÓLNIE PODOBA SIĘ PONCZO, I BUTY...POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Buty to nowość w mojej szafie za całe 19,90 ale nie rozczarowały mnie póki co :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Przypomniałaś mi ,że mam czerwone spodnie :) Ponczo lubię ale nie z golfem , bo golfów nie lubię .Takie mam niestety ;) Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Ja ostatnio też rzadko noszę golfy, ale dzisiaj golf był mega plusem bo było mi ciepło w szyję :) pozdrawiam

      Usuń
  6. świetne poncho, teraz na takie niezbyt ciepłe dni boskie, świetnie wyglądasz :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A co do poncza to faktycznie na takie dni rewelacja no i alternatywa dla futrzanych kamizelek jak dla mnie :) pozdrawiam

      Usuń
  7. świetny zestaw:) ładne buty:) zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  8. spodnie i torebka super, podziwiam też ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Cieszę się, że podoba Ci się ombre bo robię je sama :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Miałam kiedys takie same spodnie. Zateskniło mi się za nimi :)
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ponczo i masz fajne sposoby noszenia :)
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool sort of biker look outfit. Love it - pretty!!

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jak zawsze :* Torebka tak świetnie pasuje z tymi butami ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko dobrze dopasowane , super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wygląda zwiniete ponczo :) taki oszukany komin powstał :) wszystko pasuje :)fajne te workery :) pamietasz moze jak nazywał się sprzedający :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Sprzedający to -VIP-SC pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Świetna stylizacja, właściwie nie ma się do czego przyczepić, całość prezentuje się doskonale, właściwie nie ma się do czego przyczepić!

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten zestaw! Spodnie dają po oczach jest moc!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ bosko!!! Uwielbiam takie warstwowe połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...