niedziela, 17 lutego 2013

PIES CZY KOT??

Witam Was dzisiaj po raz drugi :)))

Dzisiaj Światowy Dzień Kota. Ja jako zagorzała kociara uwielbiam moje zwierzaki. Kto bacznie śledzi mojego bloga wie, że moim domu oprócz ludzkich postaci mieszkają dwa koty i pies. Psa też bardzo lubię, ale jednak skłaniam się do kotów, cóż ten typ tak po prostu ma :) A Wy lubicie bardziej psy czy koty??

A to kilka fotek moich pupili :) 

Do następnego tym razem pysznego posta :)











Na zdjęciach wystąpili: Król perski Edward, szalony dachołazik Franek i lolita Dora :)))

POJAWIŁY SIĘ NOWOŚCI W ZAKŁADCE WYPRZEDAŻ SZAFY ZAPRASZAM DO PRZEGLĄDANIA :)

25 komentarzy:

  1. ja się nie mogę zdecydować, i koty i psy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię i koty i psy <33

    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kota ale chciałabm też jamnika :)
    Kotek do obejrzenia tutaj:http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/01/kot-w-zimowej-scenerii.html i tutaj: http://pasjekaroliny.blogspot.com/2012/08/moje-koty.html?utm_source=BP_rand

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pieska chcialabym tez kota ;3 ale mam to do siebie ze szybko "nudze sie" tego typu zwierzetami, no ale coz :p
    jestem za KOTEM :D
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę psy :). To jamnik? Uwielbiam jamniki... I króliki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja sunia to Pinczer miniaturowy :D a króliki są słodkie :)

      Usuń
  6. Ja mam dwa psy i dwa koty. Ale i tak jestem kociarą. Ja mam kotkę, jest moją ulubienicą,a moja ma kocura ;) tata i siostra wolą psy. Więc czasem w domu jest ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. heh drugie zdjęcie jest najlepsze! Kotek jaką ma minkę:) Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham i psy i koty. :)
    Mam westa i 2 kotki, nie umiałabym wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaki. Ja zdecydowanie wolę psy i choć koty też lubię to np. wolałabym w domu mieć psa niż kota;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam dwa psy:_)z chęcią wzięłabym kotka, ale moje psy jakoś za nimi nie przepadają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz cudne zwierzaki:) ja lubię i koty i psy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ma owczarka niemieckiego długowłosego Gregersa i kota Tofika - mieszaniec syjamskiego z dachowcem :) Uwielbiam oba :P ale śpię z jednym :P koty górą !

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladaja na mega szczesliwe i bardzo rozleniwione heheheh zwlaszcza kocury - musisz je baaaardzo rozpieszczac <3 i sie nie dziwie sa boskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodziaki. A ten piesek to podbił moje serce. Jest przepiękny i te oczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha Pers z jęzorkiem na wierzchu zaczepisy :D Na konkurs koniecznie to foto daj jak będzie o takiej tematyce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie wolę psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja od dziecka uwielbiam kociaki ;) świetne te Twoje zwierzaki i, co najważniejsze, widzę, że żyją w zgodzie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę ale mają wyczesane ksywki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kot kot i jeszcze raz kot; tylko ten dachowiec. Takie są najukochańsze ;-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...