wtorek, 19 lutego 2013

MOJA PRZYGODA Z LOREAL OMBRE

Hej

Wiem miało być o jedzeniu, ale mam jakiś zakręcony czas, że nic nie idzie mi zgodnie z planem :( Wczoraj wpadła mi w ręce farba do włosów Loreal Preference Wild Ombres. Najbardziej ombre podoba mi się na długich włosach, ale jako, że z natury jestem niecierpliwa a ombre podoba mi się od dawna postanowiłam nie czekać dłużej :) Kilka słów o użyciu tej farby. Efekt jak dla mnie jest zadowalający. włosy nie rozjaśniły się za bardzo, więc efekt jest wg mnie naturalny. Przy mojej grubości włosów używając załączonej szczoteczki włosy rozjaśnione są mniej więcej do połowy grubości. Miałam smarować też od wewnątrz, ale zrezygnowałam bo stwierdziłam, że efekt będzie bardziej naturalny. Farbę nakłada się super szybko, ale jest jeden duży mankament jak dla mnie. Opary tej farby dają mocno po oczach, przy nakładaniu na włosy  z przodu, blisko twarzy. W pewnym momencie zastanawiałam się czy nie zrezygnować ale jakoś dobrnęłam do końca. Jak już pisałam efekt końcowy zadowolił mnie ale jest też ale... włosy bardzo zaczęły się plątać po umyciu, no i zaczęły się elektryzować :/ Miałyście tą farbę?? Jakie są Wasze doświadczenia z nią związane??

pozdrawiam ciepło



fotka nie do końca oddaje efekt, ale chciałam Wam wstępnie pokazać :)

i jeszcze jedna fotka, córcia bawiła
 się aparatem i zrobiła z zaskoczenia w moim centrum dowodzenia :)





24 komentarze:

  1. świetne! szczerze mówiąc od jakiegoś czasu zastanawiałam się jakie farby będą najlepsze aby po ich 'dodaniu' zrobić ombre hair a tu niespodzianka- wymyślone zostały specjalne farby! podziwiam ;) ładnie wyszły ci włosy, czekam na więcej zdjęć ;D

    http://aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widac- ładnie rozjaśniło :) mnie kusi ta farba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w takich włosach. ; >
    Nigdy nie używałam takiej farby, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat jej wad i zalet. ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. też tego próbowałam mam długie ciemne włosy rozjaśniły się na rudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy u Ciebie oczy też jakoś reagowały przy nakładaniu, czy tylko ja mam jakieś wrażliwe??

      Usuń
  5. Gładkie przejście udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your comment on my blog! Did you want to follow each other? I'm going to follow you now on GFC :)

    I love your hair so cute!

    xoxo Akinyi

    http;//fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci wyszło:)nie miałam, więc nie powiem nic o tej farbie:)fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt świetny :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, dziwnie, że włosy się plączą. Ja po farbowaniu mam wyjątkowo gładkie i błyszczące, ale nie rozjaśniam, może to dlatego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wszystkie jasne farby jak i ta sa na bazie rozjasniacza i stad ten smrod i pieczenie bo to ta woda utleniona,jesli ma duzy procet to tak reaguje. Wlosy zaczely ci sie platac jak to po rozjasniaczu,wlos jest przesuszony:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, włoski dostały sporą porcję olejku i już było lepiej z tym plątaniem :) z pełną świadomością wzięłam na siebie te skutki uboczne rozjaśniania :)

      Usuń
  11. właśnie zastanawiałam się, jak działa ta farba, ale widzę ładny efekt ;)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne to wygląda:) ja nie farbuję włosów i póki co nie zamierzam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ombre ale sama sobie bym nie zrobiła, szkoda mi już włosów ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny efekt ;-) a jak z końcówkami, bardzo się zniszczyły?
    zapraszam do mnie, na mały konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wygląda :) ombre już od dawna i za mną chodzi, niby wyszło już z mody ale jak dla mnie zostanie jeszcze na długi czas. W moim przypadku to nie muszę nic robić jak tylko czekać aż moje odrosty będą do połowy i efekt będzie taki sam jakbym miała ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :) super butki no i ta podłoga :D

    OdpowiedzUsuń
  17. haha napisałam podłoga ale widzę,że nie do tego posta :D cofam się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny efek, ja od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu tej farby, ale jak przychodzi co do czego to jednak szkoda i włosów pofarbować :) moze w koncu kiedys się odważę, bo widzę że efekt bardzo naturalny wyszedł, ciekawe jakby było u mnie... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...