poniedziałek, 8 lipca 2013

LETNI IDEAŁ??? - O WANILIOWYM MAŚLE DO CIAŁA Z MARIZY SŁÓW KILKA :)

Cześć Dziewczyny i Chłopaki

Dzisiaj kilka słów o rozświetlającym maśle do ciała z Marizy. Jest to pierwsze masło do ciała jakiego używałam więc ma ono decydujące znaczenie czy polubię tego typu kosmetyki.







Masło zamknięte w solidny plastikowy słoik o pojemności 200 ml. Mariza ma problem z jakością opakowań a tu słoiczek daje miłe rozczarowanie :) Masło jest gęste a jego konsystencja przypomina mi miękkie masło spożywcze. Dobrze się rozprowadza dając uczucie głębokiego nawilżenia. Pachnie jak dla mnie rewelacyjnie i przypomina mi zapach lodów waniliowych. Dzięki złotym drobinkom skóra jest pięknie rozświetlona, ale co ważne drobinki są bardzo dyskretne i widoczne tylko przy bardzo mocnym świetle. Jak dla mnie kosmetyk idealnie nadaje się po opalaniu koi skórę i ją wygładza a do tego rozświetlenie skóry podkreśla opaleniznę. Jak dla mnie ideał na lato i nie tylko.

Cena chyba 14,90 zł za 200 ml

Ja na pewno jeszcze kupię a i Wam polecam :) Chętnie poznam Wasze opinie na temat maseł do ciała - używacie??

Zapraszam Was również na mój profil na FB dzisiaj rozpoczęło się na nim małe rozdanko :) TU RODANIE KLIK


Follow on Bloglovin

Asia1313



my style, my life

16 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje :). Może w przyszłości je kupię ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznam to masełko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ogólnie uwielbiam masła, balsamów już właściwie nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam poziomkowe z tej firmy ale znam lepsze choć złe nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie w takim razie polecasz?? chętnie wypróbuję bo dopiero zaczynam przygodę z masełkami :)

      Usuń
  5. niespecjalnie lubie masła bo cięzko sie je rozsmarowywuje ;), wole mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię masła do ciała, to też pewnie warte wypróbowania. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za wanilią, więc tej wersji pewnie nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na co dzień wolę balsamy, o wiele łatwiej mi się je rozprowadza po ciele, jednak od czasu do czasu masło jest miłym urozmaiceniem, zwłaszcza, gdy ładnie pachnie ;d a jak z czasem utrzymywania się zapachu na skórze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na skórze zapach utrzymuje się ok. 3-4 godzin :)

      Usuń
  9. Fajne masełko. Też bym je chętnie wypróbowała, bo w sumie same balsamy od zawsze używam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maselka, nawet po całym dniu czuję ich zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna recenzja !
    kochana zapraszam do siebie na konkurs z moim sklepem :));*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...