środa, 22 maja 2013

SZEŚCIOLATKI W SZKOLE I SŁÓW KILKA O ROZDANIU

Halo :)


Moje starsze dziecię, córa, skończyła w tym roku 6 lat. Już w zeszłym roku wiedzieliśmy, że trzeba będzie podjąć decyzję czy posyłamy małą wcześniej do szkoły, bo wybór należał do nas. Ja zawsze byłam przeciwna posyłaniu sześciolatków do szkoły, mój mąż był za :) więc była mała wojna domowa :) Nie chciałam się zarzekać i postanowiłam poczekać i zobaczyć jak córa będzie się rozwijać i od tego uzależniłam swoją decyzję. Stanęło na tym, że idzie do szkoły. Zauważyłam, że w przedszkolu zwyczajnie jej się nudzi. Dobrze sobie radzi, zaczęły ją interesować literki i chętnie bawi się w liczenie. Urodziła się 1-go stycznia, gdyby to był 31 grudzień szkoła byłaby obowiązkowa a tylko jeden dzień różnicy. Ja w dalszym ciągu uważam, że to skracanie dzieciństwa, i że nie ma się do czego tym dzieciom spieszyć. Czas pokaże, czy podjęliśmy słuszną decyzję - zobaczymy. A co Wy sądzicie o posyłaniu 6-cio latków do szkoły??

Krótko o stylizacji: spodnie z poprzedniego posta w nieco innym wydaniu. Połączone z luźnym t-shirtem ramoneską i szpilkami. Jaki dało efekt zobaczcie i oceńcie same/i :)







Spodnie - Gestuz
T-shirt - Only
Ramoneska - Paris Sweewe
Szpilki - Secret
Torebka - Allegro

Kilka dni temu zakończyło się organizowane przeze mnie rozdanie. Niestety mimo przedłużonego terminu nie zgłosiła się minimalna ilość osób (50) aby rozdanie mogło być ważne. Jednak postanowiłam wśród osób, które się zgłosiły rozlosować nagrodę pocieszenia - będzie to wybrana przeze mnie niespodzianka :)

Los zdecydował, że niespodziankę otrzyma:


Gratuluję i odzywam się na maila :)

pozdrawiam cieplutko




25 komentarzy:

  1. Hej Asieńko! Super look, bardzo podobają mi się te spodnie:) A torba jest cudowna:)
    A jeśli chodzi o posyłanie 6 latków do szkoły...sprawa indywidualna. Moja poszła jak miała 7 i to była dobra decyzja. Zostaje do 16-17 w szkole i bardzo jej się podoba. Twoja mała pewnie da sobie świetnie radę:))
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za Twoją opinię, masz rację, ze z posyłaniem do szkoły to indywidualna sprawa. My się zdecydowaliśmy na podstawie tego jak przebiega rozwój naszej córy jest dojrzała jak na swój wiek i myślę, ze da radę a kolejny rok jak dla niej w przedszkolu byłby stratą czasu :) zobaczymy pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Też uważam, że szkoła w tym wieku jest bezsensu, skracanie dzieciństwa absolutne.. Stylizacja jest super, a wygranej gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! ;) szkoda, że mi się nie udało znowu ;(
    bardzo fajna stylizacja, szczególnie podoba mi się torba!!!
    zapraszam, http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana najchętniej nagrodziłabym Was wszystkie :) Ja też nie mam szczęścia w rozdaniach, ale próbuję może kiedyś się uda :) dzięki za odwiedzinki i pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Super ramoneska :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look. Spodnie bardzo mi się podobają i także ciekawa bluzka.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za tę nagrodę - to dla mnie olbrzymia niespodzianka:) Świetną stylizację przygotowałaś:) A w kwestii 6-latków, ja również uważam, że posyłanie ich do szkoły wcześniej oznacza skracanie dzieciństwa. Ponadto szkoły niestety nie są przygotowane na przyjęcie tych młodszych dzieci. Ale co się dziwić, przecież u nas wszystko jest do góry nogami. Całkiem niedawno przeczytałam o propozycji powrotu do ośmioklasowych podstawówek - co tak na marginesie nie byłoby aż tak głupim pomysłem:) W naszym państwie najpierw robią, a później dopiero myślą - ci na górze oczywiście;) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz jak zawsze ;) i gratuluje zwycięrzczyni

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna świetna stylizacja!!!! :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw. :))
    Jeśli chodzi o posyłanie do szkoły 6 latków, to wszystko zależny od dziecka. Ja ogólnie jestem za. Twoja córka pewnie da sobie radę - powodzenia jej życzę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Po trzykroć shirt-fajny wzór i idealna baza do letnich setów;no i jako świetny dodatek-bardzo wdzięczna minka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Prędzej skończy szkołę i prędzej pójdzie do pracy :) zacznie zarabiać na emerytury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jeszcze ta praca była to bym się nie martwiła, że prędzej wejdzie w dorosłość :/

      Usuń
  13. Ale z Ciebie sexy Mamusia! Cudnie wyglądasz! Chcę takie spodnie <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :* Spodni miałam nie kupować, bo nie do końca byłam do nich przekonana, postanowiłam jednak zaryzykować, bo kosztowały niecałe 35 zł i cieszę się bardzo, że to zrobiłam bo uwielbiam je od pierwszego założenia :)

      Usuń
  14. Moje znajome nauczycielki szczerze odradzają mi posyłanie syna do szkoły w wieku 6 lat, niestety ja już nie mam wyboru, więc może odroczenie nas uratuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Efektownie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie za kilka lat moze tez czekac podobny problem ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...