czwartek, 23 maja 2013

MIĘTA W KOMINIE

Hello

Bardzo Wam dziękuję za liczne opinie pod poprzednim postem. Jesteśmy po pierwszym spotkaniu w szkole. Cieszymy się bo udało się stworzyć klasę samych sześciolatków, więc na pewno będzie im raźniej. Dzieciaki miały pierwsze zajęcia z panią wychowawczynią mogli poznać się nawzajem. Córa zadowolona, choć początkowo była trochę spięta. Myślę, że na kolejnym spotkaniu będzie bardziej swobodna :) Póki co jesteśmy dobrej myśli :)

U mnie dzisiaj dosyć zimno, niecałe 10 stopni. Postanowiłam więc wykorzystać do stylizacji kozaki. Nie są ocieplane, wykonane ze skórki spisały się świetnie. Po za tym zwyklaczek rurki, bokserka i ciepły sweter :)

Pozdrawiam Was cieplutko













Spodnie - Cherokee
Bokserka, top - H&M
Sweter - Sisters Point
Kozaki - Stradivarius
Komin - Sisters Point
Torebka - Allegro

Follow on Bloglovin



30 komentarzy:

  1. piękne świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, bardzo podoba mi się torebka:) po tytule nie wpadłam o co chodzi z ta miętą w kominie:p

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam identyczną torebkę tyle, że sprzedałam ;) świetny blog będę zaglądać częściej dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i zapraszam częściej :)

      Usuń
  4. Asiu! Komin swietny!! Calosc prezentuje sie super, ale naprawde ta pogoda plata nam figle.. Zeby w maju siegac po kozaczki? Ja chyba tez wyciagne swoje z szafy, ech:(
    Pozdrawiam cieplo. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Tak z pogodą różnie jest, właśnie patrzyłam na prognozy i w nocy ma być u mnie 4 stopnie brrr

      Usuń
  5. komin ma bardzo ładny kolor:) jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie :) Fajny look!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, i do tego bardzo fajne włosy masz i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo intrygujący tytuł i sympatyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love stylizacje bez przepychu!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też mocno się ochłodziło ale kozaków nie wyciągnę za żadne skarby :-)) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda :))Super spodnie, no i sweterek bardzo fajny :)

    No tak pogoda nie rozpieszcza, ale damy radę :)B^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, rękawy kurtki (swetra?) bajeczne :)
    Ależ ty masz figurę ekstraśną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Takie "zwyklaczki" lubię, i to bardzo! Super:)Wyglądasz ślicznie Asiu!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tytuł :)) Bardzo przyjemy zestaw i super torba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny zestaw, sweter wydaje się być taki milusi i cieplusi, a pogoda faktycznie nie rozpieszcza, choć ja akurat leżę w łóżku i choruję, więc na zewnątrz nie muszę wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrałaś całość świetnie podobają mi się kolorki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak pięknej mięcie to i ja sobie marzę:) Kiedyś mam zamiar to marzenie zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne odcienie brązu, z miętą - super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Love this neutral look, the blue scarf was perfect pop of color for this look!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hmmm torebka przykuwa moją uwagę :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...