niedziela, 11 marca 2018

CZUJĘ WIOSNĘ :)

Dzisiaj ją czuję - moją ukochaną i wytęsknioną. Czuję wiosnę :) Wiosna to moja ukochana pora roku. Zawsze z niecierpliwością czekam na budzący się do życia świat roślin. Nawet powietrze inaczej pachnie - pod warunkiem że jakiś uprzejmy sąsiad nie wrzuci kilku plastikowych butelek do pieca zmieniając nie tylko zapach ale i kolor powietrza. Ech nic to ;) Cieszę się póki jest fajnie. Oby zima już sobie poszła na dobre.
Zestaw na luzie, ale nie do końca. Tym razem moje ulubione połączenie. Duży sweter i ramoneska do tego wygodne buty i gotowe :)W takich stylizacjach czuję się najlepiej :)

Enjoy...















Ramoneska  - Zara
Torebka, sweter - nn
Buty - adidas
Spodnie, bluzka - SH
Okulary - fuzion

5 komentarzy:

  1. Również czuę i oby już tak zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna! W końcu można wskoczyć w lekkie buty. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) Mam nadzieję, że wiosna zostanie już na dobre. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę zimno jak na pierwszy dzień wiosny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem gotowa, mam już lekką skajową kurteczkę bez podpinki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...