wtorek, 22 kwietnia 2014

RED DRESS - świąteczna stylizacja

Święta minęły jak zwykle bardzo szybko. Cieszę się jednak, że w tym roku zamiast śniegu mieliśmy piękną wiosnę. Atmosfera Świąt Wielkanocnych do dla mnie przede wszystkim czas spędzony z rodziną ale również wiosenny klimat gdy wszystko budzi się do życia :) Jest pięknie :) Na pierwszy dzień świąt wybrałam czerwoną sukienkę z baskinką i czarne dodatki w postaci marynarki i butów. Delikatna biżuteria i stylizacja gotowa. Mam nadzieję, że święta minęły Wam spokojnie i w pełni cieszyliście się urokami wiosny :) My w drugi dzień świąt wybraliśmy się za miasto, ale o tym w kolejnym poście :) 








Marynarka - H&M
Sukienka - Vila
Rajstopy - Gatta
Szpilki - Allegro
Kopertówka - Atmosphere
Okulary - Avon

15 komentarzy:

  1. piękna sukienka <3
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Modest and beautiful! :-)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka! Pięknie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) też miałam postawić na czerwień w te Święta, ale ostatecznie założyłam co innego. Ale Tobie w tej sukience super!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony to Twój kolor. Wyglądasz elegancko i kobieco:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Sukienka jest bardzo ładna i ma świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieco, wiosennie i odswietnie! Pieknie Ci w czerwieni Asiu!
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwone kiecki! I do tego czarne szpilki... Mega sexownie... Pięknie wyglądasz, Asiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sooo Pretty:)
    Love it:)
    New:http://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/08/dear-lovelies-today-i-would-like-to.html#disqus_thread

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...