niedziela, 5 stycznia 2014

WYPOCZYNEK

Uff wczoraj odbyła się ostatnia z serii świąteczno-urodzinowych - imprezka. Czas na zasłużony wypoczynek :) Niby święta są po to, żeby troszkę odpocząć, zwolnić tempo, ale u nas to niestety tak nie wyglądało. Ciągle coś się działo i na odpoczynek nie było czasu. Korzystając więc z ostatnich dwóch dni wolnego zamierzam wykorzystać je na relaks :) o ile przy dwójce małych dzieci można w ogóle o nim mówić :) 
Na wczorajsze spotkanie rodzinne wybrałam klasyczny zestaw. Czarne jeansowe rurki połączyłam z białą, koszulową tuniką. Tunika na ramionach zdobiona jest dżetami, więc stylizację uzupełniłam delikatną biżuterią. Zestaw wygodny, ale z nutką elegancji sprawdził się świetnie :)
A Wy odpoczęliście w te święta??

pozdrawiam i miłego popołudnia życzę :)












Tunika - Vila
Spodnie rurki - Amisu, New Yorker
Szpilki - Secret

Mój pierwszy w życiu własnoręcznie zrobiony tort serce :) Może nie był idealny, ale znikał w idealnym tempie :) 

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw, taki prosty, a elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz nieziemsko, klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto;ale bardzo elegancko. Fajne jest ta tunika ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny niezobowiązujący zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie i elegancko, pięknie:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię świąteczne dnia ale w umiarze:-). Za dużo świąt też potrafi zmęczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:*

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz:) ta tunika jest boska:) ja nie wypoczęłam wcale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a z odpoczynkiem mam tak samo czyli słabo :/

      Usuń
  9. tunika jest boska :) ślicznie w niej wyglądasz :) a tort musiał być przepyszny :) sama bym z chęcią zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez dopiero ledwie dochodze do siebie po świętach, ufff.... Piekna tuniczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. klasycznie i elegancko, a tort w kształcie serca..wow, na pewno był pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje tortu i cudnego zestawu też... Nie wiem czego bardziej...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...